Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

että me ollaan onnellisia ja kateuden kohteina

Vierailija
11.10.2011 |

ollaan molemmat korkeasti koulutettuja hyvissä viroissa. 3 upeaa lasta ja oma talo. juoksemme maratoneja ympäri maailmaa ja pelaamme golfia. voittaisin missikisat mennen tullen vielä 35-vuotiaana. mieheni on homoikoni ja upea tyyppi.

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten mun miehellä. Itse asiassa vielä kaksi kappalein. Ja tämä tarina on kaiken lisäksi tosi! Uimahallissa jokin homompariskunta on liimaantunut mieheeni. Kun ne ihastuivat ukkooni, ne istui autossa odottamassa sitä että tulee ulos uimahallista ja ottivat sitten rekisterinumeron ylös ja soittivat työpaikalle ehdotellakseen. Tämä, vaikka mieheni oli uimahallissa jälkikasvun kanssa. Mieheni sanoi kiitos ei. Viimeksi olivat taas olleet autossa ja lähteneet ajamaan miehen perässä. Mies oli piruuttaan ajanut reittiä jota ei yleensä aja ja joka ei johda meillepäin, kunnes oli sitten kääntynyt suuntaan johon mennäkseen olisi pakko ajaa aivan älytöntä reittiä ja homot oli jatkaneet suoraan. Tässä kohtaa nauroin miehelle että nyt taisi sun nokkeluus osua omaan nilkkaan. Ehkä satuit menemään sattumalta niitten kotireittiä, mistä voisi päätellä että olet itse selvittänyt niitten osoitteen ja ajeluillasi näytit että tiedät kyllä mistä nämä hottikset löytää, wink wink soitelkaa vaan.

Uskomatonta. Ja sanon nyt vielä varmuuden vuoksi että mulla ei ole mitään homoja vastaan, älykääpiöitä on sekä homoissa että heteroissa.

Vierailija
22/57 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta me ollaan rikkaampia ja meillä on isompi auto. Meillä on neljä poikaa ja me ollaan itse tehty niistä ihan homoja.

Juoksemme takaperin maratoonit, koska se on haastavampaa ja meitä ihaillaan enemmän. Golfia me ei viitsitä pelata, koska se on liian tavallista vaan perustimme oman hevospoolotallin.

Luemme paljon kirjoja, harrastamme kulttuuria, olemme henkisiä, syvällisiä ja voitin juuri vuoden paras äiti palkinnon sekä rauhan Nobelin. Yleissivistyksemme kattaa kaiken mitä voi ikinä ajatella.

Meitä ei kukaan kadehdi, koska emme ole ilkeitä, ylimielisiä, täynnä itseämme tai esitä mitään. Osaamme puhua koskettavasti ihmisille, olemme karismaattisia, empaattisia ja meilläon hyvät sydämet.

Lahjoitamme vuosittain 15.000 euroa ihmisoikeuksien hyväksi ja nälkää näkeville.

Minun nimeni on Barbie ja mieheni on Ken.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppisenä yks kundi olis tahtonut alkaa seurustelemaan mun miehen kanssa. Mieheni on hieman bi, mutta ei tahtonut seurustella miehen kanssa, eikä halunnut että häntä pantaisiin. En tuntenut miestäni vielä tuolloin, mutta monia meheviä juttuja olen häneltä kuullut.

Vierailija
24/57 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin tyhmä, että multa menee tämä ketju ohi. Siis liittyykö tämä siihen että aloituksessa kuvaillut monilapsiset filmitähtityypit ovat aloittajasta "ihan tyhmiä"? Miksi ihmeessä sitä pitää täällä ruotia?

Kertokaa nyt että tyhmempikin tajuaa.

Todellinen omakehu (siis ei se että kävelee kadulla lastensa kanssa ja on filmitähden näköinen) nyt tietenkin on tyhmää, mutta minusta keskustelu sisältö ei koske sitä.

Vierailija
25/57 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloituksessa oli se kadehdittava kohta? Golfia pelaan minäkin ympäri maailmaa, mutta tietääkseni tämä on aivan normaalia jne.

Vierailija
26/57 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että heidän perheensä on niin ajan hermoilla: maratoonit ja homoikonimies.

Vierailija
27/57 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että eräs naikkonen tuli kysymään oletko homo kun yritti iskeä miestäni.

Että repikääs siitä kateutta!

Vierailija
28/57 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä kateus tuntuu? Osaatko kertoa? Jotkut sanovat että se on sairaus. Se myös näkyy päältä. Ei sovi filmitähtityypeille, koska kateellinen on ruma.

Vierailija
29/57 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on ikänsä ollut pikkuvirkamies, niin provoilun huippu ei tietenkään voi olla muuta kuin "hyvä virka".

Menestyneet ihmiset noin pääsääntöisesti vaan eivät ole viran- tai toimenhaltijoita. :D

Vierailija
30/57 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on ikänsä ollut pikkuvirkamies, niin provoilun huippu ei tietenkään voi olla muuta kuin "hyvä virka".

Menestyneet ihmiset noin pääsääntöisesti vaan eivät ole viran- tai toimenhaltijoita. :D

Mutta sinä et varmaankaan niitä tajunnut. Menestymisestäsi huolimatta. Sinä olet varmaankin niitä toimenhaltijoita?

Vierailija
31/57 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellisethan on siitä hyviä että ne ei pysty peittämään sitä millään. Ihan se ensimmäinen kakat housussa -ilme on jo että vai näitä, perusasetelma selvä. Tahattomat silmänliikkeet kertovat myös, ja joskus makeissa tapauksissa ne eivät pysty ollenkaan kontrolloimaan kasvojaan (paitsi jos ne ovat jännittyneet täysin norsunvitulle) ja paljastavat kaikenlaisia asioita.

Sitten jos niille puhuu ne menevät aivan paniikkiin että miksi tuo puhuu minulle. Tulee se pupu auton valoissa -paniikki. Yksin eivät pysty toimimaan ja lyöttäytyvät toisten kateellisten kanssa. Usein tosi pinnallisia ja näkevät vain pinnalliset asiat.

Hirveän yksityiskohtaisesti kateelliset kertovat mistä ovat kateellisia, jos niitä saa pidettyä siinä edessä tarpeeksi kauan. Joskus ne menevät niin katkeriksi, oikein puhisevat, että tulee ihan huoli että voi voi, mitenköhän se tänä iltana siellä kotona selviää.

Vierailija
32/57 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellisethan on siitä hyviä että ne ei pysty peittämään sitä millään. Ihan se ensimmäinen kakat housussa -ilme on jo että vai näitä, perusasetelma selvä. Tahattomat silmänliikkeet kertovat myös, ja joskus makeissa tapauksissa ne eivät pysty ollenkaan kontrolloimaan kasvojaan (paitsi jos ne ovat jännittyneet täysin norsunvitulle) ja paljastavat kaikenlaisia asioita.

Sitten jos niille puhuu ne menevät aivan paniikkiin että miksi tuo puhuu minulle. Tulee se pupu auton valoissa -paniikki. Yksin eivät pysty toimimaan ja lyöttäytyvät toisten kateellisten kanssa. Usein tosi pinnallisia ja näkevät vain pinnalliset asiat.

Hirveän yksityiskohtaisesti kateelliset kertovat mistä ovat kateellisia, jos niitä saa pidettyä siinä edessä tarpeeksi kauan. Joskus ne menevät niin katkeriksi, oikein puhisevat, että tulee ihan huoli että voi voi, mitenköhän se tänä iltana siellä kotona selviää.

joiden mielestä kaikki ovat aina olleet heille niin hirvittävän kateellisia.

Vierailija
33/57 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ei kai se oikeesti ole hienoa jos oma aviomies on mitään homoon viittaavaa???

Vierailija
34/57 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toihan on niin totta että varmaan kipeää tekee, mutta hassua kateudesta (miltä se näyttää) tekee se että se ei johdu vastapuolesta vaan itsestä.

Eli miltä kateus tuntuu?

Vierailija
35/57 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herättäisitte kateutta, mutta maratonien juokseminen on minusta passè!

Golfista en pidä vaikka mies sitä tahtoisi minulle opettaa, on osakkaana eräässä kentässä. :)Mutta saathan säkin haaveilla.

Vierailija
36/57 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"joiden mielestä kaikki ovat aina olleet heille niin hirvittävän kateellisia."

Liian helppo. Kertokaa omia kokemuksia.

Vierailija
37/57 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellani on ystävä, joka on kasvatettu hemmotellen. Hänen sosiaaliset taitonsa ovat aika huonot, koska hän on tottunut olemaan maailman napa.

Hän usein mainitsee, että heillä on mökki Italiassa ja hän brassailee ja puhuu siitä usein.

Muut lapset ovat ihan kypsiä Italian juttuihin ja kuinka ihanaa siellä on. Äiti tietysti on sitä mieltä, että muut ovat kateellisia.

Näinhän se ei ole, koska muut eivät oikein vielä edes tiedä mikä on Italia ja mitä sinne lentäminen maksaa.

Kaikki ärsyyntyminen ei johdu kateudesta. On ärsyyntymistä ja jos jollain on ihanaa, osaan kyllä sanoa ääneen, että nyt mä olen kade!

Vierailija
38/57 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös huvittavaa on liian helppo. Yritä enemmän. Tuo litania oli kuitenkin täysin ketjun teemaa.

Vierailija
39/57 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ei kai se oikeesti ole hienoa jos oma aviomies on mitään homoon viittaavaa???

ihailua niin naisilta kuin miehiltä

Vierailija
40/57 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ap:tä kadehtisi. Kypsyttömyyshän tuollaisista viesteistä paistaa. Sen sijaan kadehdin joskus hiljaa mielessäni todella paljon ihmisiä, joilla on asiat kaikin puolin hyvin ja joilla ei ole ap:n kaltaista itsekorostuksen tarvetta kertomassa sisäisistä ongelmista. Sellaisia ihmisiä, joilla on vielä jäljellä turvallisuuden tunne ja illuusio että tässä kaikessa on jotain järkeä ja että minulle ei tapahdu pahoja asioita. Että maailman ja elämä on hyvä. Näitä kadehdin kaikkein eniten, vaikka samalla pelkään heidän puolestaan ja toivon että kaikki jatkuisi niin, koska todellisuudessa milloin tahansa kaikki voi romahtaa.