Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

että me ollaan onnellisia ja kateuden kohteina

Vierailija
11.10.2011 |

ollaan molemmat korkeasti koulutettuja hyvissä viroissa. 3 upeaa lasta ja oma talo. juoksemme maratoneja ympäri maailmaa ja pelaamme golfia. voittaisin missikisat mennen tullen vielä 35-vuotiaana. mieheni on homoikoni ja upea tyyppi.

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen kyllä hiukkasen kade. Missä ajassa te pyrähdätte pallon ympäri?

Vierailija
2/57 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootte meidän naapurit. Kaikki muu on totta, mutta en tiennytkään, että Tero on homoikoni! :D Olette kyllä kaunis pari, ja lapset ovat kivoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja viherryin kateudesta. Mutta se olikin homoikoni, plääh...

Vierailija
4/57 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olette onnellisia.

Luettelemasi asiat olivat kuitenkin ulkonäköön ja materiaan pohjautuvia, enkä yhtään ihmettele, jos joku on teille niistä kateellinen. Itse arvostan ihmisissä myös vähän erityyppisiä asioita.

Hyvää jatkoa teille! :)

Vierailija
5/57 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en mä ainakaa sellaista miestä haluis..

Vierailija
6/57 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä mammat hyökkää niin täysillä vastaan ja ottavat kaiken tosissaan. Sarkasmikin tuntemotan laji täällä...

Mut meillä on vielä täydellisempi perhe. Kaiken lisäksi molempien vanhemmat miljönäärejä, löytyy maita ja mantuja. Odotellaan, että delaisivat:)

Vierailija
7/57 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

:(

Vierailija
8/57 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein paljon onnea. On mukava kuulla, että olette tyytyväisiä elämäntilanteeseenne. Nyt kun vielä lopetat toisten tunnetilojen tarkkailun ja niihin liittyvien tulkintojen tekemisen ja nautit elämästä! Oman onnesi myötä tuot myös iloa toisille.

Vierailija
9/57 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ev

Vierailija
10/57 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein paljon onnea. On mukava kuulla, että olette tyytyväisiä elämäntilanteeseenne. Nyt kun vielä lopetat toisten tunnetilojen tarkkailun ja niihin liittyvien tulkintojen tekemisen ja nautit elämästä! Oman onnesi myötä tuot myös iloa toisille.

Vierailija
11/57 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi teksti kuulostaa siltä, että toi olisi sun toive-elämää, mutta totuus jossain hyvin kaukana..

Vierailija
12/57 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Madonnakin on homoikoni, samoin Paula Koivuniemi.

Vierailija
13/57 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies on ihan homoista homoin ja niin rikas että ei riemulla rajaa. koko sukumme on miljardöörejä, ja lapsiakin meillä ei pelkästään kolme, vaan 30! itse olen 2,5 metri pitkä, painan 31 kg ja ihan missjunivöörs pakkaus. siinä teille.

Vierailija
14/57 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska on komea homo.

Vierailija
15/57 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhempia emmekä juokse maratonia tai golfaa, on vähän erityyppiset harrastukset.

Mieskään ei taida enää ihan homoikoni olla, mä tietty vielä yli nelikymppisenä upea. Ja ne meidänkin 3 mussukkaa ovat ihania kyllä :)

On kai teilläkin merinäköala talostanne täällä Hgissä kuten meillä? (mikset muuten maininnut sitä? Siitä mä olen erityisen onnellinen, ihana töllistellä ulapalle yläkerran parvekkeelta)

Vierailija
16/57 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

huolia, elämää tai ajatuksia!

Ei tohon voi kuin hymähtää pahanilkisesti. Ylimielisyydellä ja omakehulla on usein sellainen vaikutus.

Jos olisit kirjoittanut, että ei meillä ihan täydellistä ole, muutamasta kriisistä on kasvettu ja koville on välillä ottanut, mutta nyt löytyi tasapaino ja muutaman esimerkin, olisit saanut onnitteluja.

Vierailija
17/57 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies on ihan homoista homoin ja niin rikas että ei riemulla rajaa. koko sukumme on miljardöörejä, ja lapsiakin meillä ei pelkästään kolme, vaan 30! itse olen 2,5 metri pitkä, painan 31 kg ja ihan missjunivöörs pakkaus. siinä teille.

Vierailija
18/57 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosikko!!

Vierailija
19/57 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tienaavat helvetin hyvin. ainakin suomen ulkopuolella.

Vierailija
20/57 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tienaavat helvetin hyvin. ainakin suomen ulkopuolella.