Voinko olla raskaana.
Tarttisin teijän apua. Mulla oli kuukautiset viimeksi 11.9 alkaen. Mulla on epäsäännöllinen kierto mutta viimeksi oli 32 pvä... Voinko olla raskaana, ollaan yritetty saada lasta harrastella sillei säännöllisesti petijumppaa. Nyt oon huomannu rinnoissa muutoksia ja kuvotuksen tunnetta pitkin päivää. Menkat ei oo vielä ilmestyny. Tänää tein raskaustestin ja näytti etten ole raskaana, onko mitään mahollisuutta että olisin? Koska uskallan tehä ns."varman testin". Toivoisin raskautta mieheni kanssa kovasti :) Kiitos etukäteen avusta!!
Kommentit (8)
Että jos sulla on ollut menkat liki 5 viikkoa sitten (perjantaina tulee 5 viikkoa) niin kyllä se pitäisi testin huomata raskaus jos siitä kerran oireitakin tulee rintoihin saakka.
Mutta jatkossa: älä testaa ennenkö kiertosi on myöhässä pisimmän kiertosi mukaan, siis jos sulla on vaikka kierto 40 niin ei sitä kannata alkaa testaamaan vaikka kp 26 koska sulla saattaa olla menossa yli pitkä kierto ja menkat alkaa siellä kp 40.
Tai ihan sama, sun rahasi.. ;)
Mene lääkäriin jos kierto heittää ja tarkotus olisi raskautua.
Todennäköisesti testi jo sen näyttäisi jos olisit. Mutta aina on mahdollista olla, jos on ehkäisyttä seksiä harrastanut. Ja toki se on mahdollista ehkäisynkin kanssa, ainoastaan epätodennäköisempää.
Jaksamista yrittämiseen, se saattaa kestää joskus pitkäänkin. Yritä suhtautua kärsivällisyydellä, vaikka se onkin vaikeaa.
Mulla myös epäsäännöllinen kierto. Voi olla mitä vain 20-45 väliltä. Esikoisesta kuukautiset oli alkanut 2.6, kun kuukautisia ei alkanut kuulumaan, tein 4.7 testin joka oli selvä nega. Heinäkuun lopussa alkoi järkyttävä väsymys, tein testin ja selvä plussa tuli. Niin ja kuvotusta oli ollut siitä heinäkuun alkupuolilta.
Kaverilla oli myös ollut kuvotusta ja rintojen arkuutta, oli tehnyt testin ja myöhemmin kertoi että oli selvä nega. Kuvotus oli kuitenkin lisääntynyt ja muutkin oireet, viikon päästä oli tullut selvä plussa hänelläkin.
että normaalikierto 28pv ja vielä kp34 näytti negaa, vaikka oireet oli selvät. Oisko ollut kp36 tosi haalea plussa. Ja mulla kuitenkin ihan säännöllinen kierto. Tuonne se pian 4v haamuplussa lähti päiväkotiin. Eli voit olla raskaana, mutta jos ei testit näytä niin pyydä tk:sta verestä testiä.
Tosiaan aina se on mahdollista jos raskautta yrittää. Kuitenkin olen itse saanut kehiteltyä itselleni vaikka mitkä raskausoireet vain raskautta toivomalla. Haamuplussiakin olen ollut näkevinäni (tai ehkä ne ovat oikeita olleetkin, mistä sen tietää). Suosittelen (jos vain hermo kestää) testaamaan vasta varmasti myöhäisillä päivillä.
Tsemppiä yritykseen, toivon pikaista raskautumista teille! :)
Menkkoja ei ole kuulunu vieläkään, tänää aamulla taas testasin ja negaa näytti. Pitäis varmaan alkaa jo uskomaan ettei tuolla masussa asukkia ole... Kannattaakohan käydä vielä varmistamassa ja ottamassa verestä arvot?
Viikonloppu ja hurtsin keikka kuitenni tulossa niin olis mukava tietää, että uskaltaako sitä irrotella. Hyvää viikonloppua kaikille!
voi näyttää negatiivista, vaikka olisitkin raskaana. Koska sulla on epäsäännöllinen kierto, voi olla vähän vaikea sanoa, koska kannattaa tehdä testi, mutta kannattaa varmaan odottaa pari päivää ja tehdä sitten uudestaan. Jos menkkoja ei kuulu eikä testi näytä positiivista, testin voi tehdä terveyskeskuksessakin.
TOivotaan parasta!
suojaamattomassa sukupuoliyhteydessä niin voit olla raskaana.