Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huonoin ravintolakokemuksesi?

Vierailija
11.10.2011 |

Mikä rafla, mikä kaupunki ja mikä meni pieleen?

Kommentit (199)

Vierailija
41/199 |
08.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskaa, mautonta ruokaa eikä palvelua saa edes rahalla.

Kaikki rossot missä olen joutunut syömään. Palvelu sentään on joskus ollut ihan ok.

Vierailija
42/199 |
08.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan siksi, että tiedän mitä saan. Ei se ruoka erikoista ole, mutta edullista mättöä siltikin. Vieraalla paikkakunnalla valitsen kahvilan tai Mäkkärin. Junttia joo, vaan en tahdo ottaa riskejä esim. ruokamyrkytyksestä...Helsingissä syön parissa kiinalaisessa, yhdessä delissä sekä kahdessa mättögrillipaikassa. Ei tarvitse pettyä ruokaan eikä maksaa yli kymppiä annoksistakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/199 |
08.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä nämä viisi hyvää paikkaa ovat missä kympillä syö? Onko toinen kinkki aleksiskiven kadun?

Ihan siksi, että tiedän mitä saan. Ei se ruoka erikoista ole, mutta edullista mättöä siltikin. Vieraalla paikkakunnalla valitsen kahvilan tai Mäkkärin. Junttia joo, vaan en tahdo ottaa riskejä esim. ruokamyrkytyksestä...Helsingissä syön parissa kiinalaisessa, yhdessä delissä sekä kahdessa mättögrillipaikassa. Ei tarvitse pettyä ruokaan eikä maksaa yli kymppiä annoksistakaan.

Vierailija
44/199 |
08.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehtipihvi oli aivan kylmää ja syömäkelvottoman pahaa. Toisella kerralla söin hampurilaisen, ja se outo kanelilta maistuva mauste pilasi ranskalaiset sekä hampurilaisen. Yök yök yök.

Mä kans petyin valtavasti siihen outoon mausteeseen muutama vuosi sitten (todella pahaa, pilasi totaalisesti tosiaan ranskalaiset!), en oo sen jälkeen menny yhteenkää Panchoon syömään.

Vierailija
45/199 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ravintolassa työskentelevä voisi tulla kertomaan mielipiteensä tuosta pitsan ei-puolittamisen puolitusmaksusta ja muustakin?!

sisältyvät molemmille ruokailjoille alkusalaatit, omat lautaset, ruokajuomana vesi ja mahdollinen jälkiruoka kahvi/tee. Ilman puolitusmaksua kaikkea edellämainittua on 1 kpl/tilattu annos. Jos niitä ei oteta enempää, on ainakine meillä ihan se ja sama, kenen suuhun ne menevät vai jäävätkö lautaselle.

Vierailija
46/199 |
08.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaisaniemessä Unioninkatu 39:ssä oli joku pizza-kebab -paikka, jossa hairahduin ottamaan kebab-annoksen. (Nykyään samalla liikepaikalla on joku kiinalainen ravintola.) Kebabliha oli sulatettu pakasteesta. Söin vain, koska oli nälkä.

Amarillossa en myöskään ole koskaan syönyt hyvää ruokaa. Mieleenjäävin on lounastus Mikkelin Amarillossa pari vuotta sitten. En muista, millainen annos tarkalleen oli (fajitaksia tms.), mutta se maistui lähinnä joltain purkista otetulta. Söin vain, koska oli nälkä ja olin menossa junaan, jossa piti pärjätä muutama tunti. Kontrastina taas se, että tarjoilija palveli hyvin ystävällisesti.

Olimme kaverini kanssa Tukholman Barkarby outlet-kylässä. Söimme Pizzahutissa listalta muuta kuin pannupizzaa, muistaakseni canneloneja ja salaattia. Salaatti oli juuri lajia purkkimaissia+jotain muuta. Cannelonit taas jotain pakasteesta sulatettua. Huh huh.

Vierailija
47/199 |
08.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduttii odottamaa tosi kauan ja palvelu oli sellasta tympeää ja laiskaa. En ole tuon huonon kerran jälkeen mennyt kyseiseen paikkaan. Tais olla Vantaalla...

Vierailija
48/199 |
08.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis vantaalla sellossa...

Vierailija
49/199 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran tuli kauhea himo, että on pakko saada pizzaa täytteillä paprika, herkkusieni, ananas ja aurajuusto. Tilasin kyseisen pizzan jostakin kebap-pizzeriasta. Avasin pizzalaatikon vasta kotona ja huomasin, että paprikan tilalla täytteenä olikin salamia. Olin silloin kasvissyöjä, joten jäi pizzalla herkuttelut sinä iltana välistä. Olin vieläpä himoinnut koko päivän pizzaa niillä tietyillä täytteillä, joten oli tosi paha pettymys.

3) Ehkä ällöttävin kokemus oli silti käydessäni ulkomailla eräässä kebabpaikassa. Tilasin pitafalafelin. Mielestäni annos maistui vähän kummalliselta, mutta söin silti. Melkeen loppuun päästyäni löysin pitaleivän pohjalta ison kebabpalan ja rakennekynnen! Olin siis tässä vaiheessa ollut kasvissyöjä jo kymmenen vuotta. Loppuilta kuluikin yökkiessä, hyi helvetti.

Tästä tuli mieleen, kun itse olin kans ollut kasvissyöjä noin kymmenen vuotta ja tilasin ulkomaalaisten omistamassa pizzeriassa listalta kasvispizzan. Tuosta edellisestä vahingosta viisastuneena en enää uskaltanut tilata fantasiapizzaa. Ensinnäkin täytteet olivat kamalat: herkkusieni, vihreä oliivi, feta ja ananas. Eivät mielestäni sopineet ollenkaan yhteen, vaikka kaikista noista tykkäänkin erikseen. Kaiken huipuksi huomasin, että pizzassa oli siellä täällä juuston alle ripoteltuna kinkkusuikaleita. Söin kaikesta huolimatta koko pizzan ja noukin kinkkusuikaleet pois. Silti alkoi ällöttää tosi paljon kaikki pizzerian pizzat.

Vierailija
50/199 |
08.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylös!

Vierailija
51/199 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 16:36"]

Miksi ihmiset edes astuvat sisään Fransmanneihin, Rossoihin ja Chicosiin? Jos vihreä kortti on ovessa, kierrän paikan automaattisesti kaukaa. Takuusti huonoa ruokaa ylihinnoiteltuna – ja olen valmis maksamaan lounaastani parikin kymppiä – koska raaka-aineet ovat sitä halvinta moskaa.

[/quote]

Sama täällä!

Vierailija
52/199 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rosso Citykäytävä, Helsinki. Pitäisi nyt jo vaan uskoa ettö Rosson ruoat on täyttä kuraa! Oikeastaan mun kaikki huonot raflakokemukset on Rossosta... Nyt viimeksi tuolla citykäytävän puljussa lihapullat maistui vanhoilta ja pastassa ei maistunut muu kuin voi ja sipuli oikein voimakkaasti. Sen lisäksi arvelen että annos oli lämmitetty hyvin moneen kertaan. Toinen paska kokemus oli Tampereella, jälleen kerran Rossossa. Tilasin jonkun pizzan, pohja oli lähes täysin raaka ja ehkä millin paksuinen ja päällä 5 kiloa juustoa ja vähän mustapippuria.... ja tota odotin tunnin.... Tietysti valitettiin molemmilla kerroilla mutta eipä edes pahoitteluja tullut. Hohhoijaa.

Vierailija
53/199 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Powerparkissa, en muista ravintolan nimeä. Liha oli oikeastaan pelkkää jännettä,hyi!

Vierailija
54/199 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2013 klo 19:18"]Kyllä varmaan ketä tahansa ravintoloitsijaa ärsyttäisi, jos kaksi ihmistä syö samaa annosta, ja se alkaisi olla enemmän tapa kuin poikkeus.

[/quote]

Syökö joku muka KOKONAISEN PITSAN yksin?

Vierailija
55/199 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeen paljon Chicosien parjausta.

Itse olen syönyt viime vuosina Espoon kuitinmäen, Ison-Omenan ja Sellon Chicoseissa ja jokaisessa on ollut ripeä palvelu ja ruokakin on ollut todella hyvää. En valita.

Vierailija
56/199 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 18:28"]

[quote author="Vierailija" time="05.02.2013 klo 19:18"]Kyllä varmaan ketä tahansa ravintoloitsijaa ärsyttäisi, jos kaksi ihmistä syö samaa annosta, ja se alkaisi olla enemmän tapa kuin poikkeus.

[/quote]

[/quote]

Eikun siitä syödään pienenpienen viipale ja loppu heitetään helvettiin.

Vierailija
57/199 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 18:28"]

[/quote]

Minä! 

terv, 173 cm ja 54 kg

Vierailija
58/199 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oulun Rosso. Sain ruokamyrkytyksen :( aikaa tästä on joku 6-7 vuotta. Olo oli monta päivää ihan hirveä. Kaksi pahinta päivää makasin vessan lattialla. Ei edes vesi pysynyt sisällä. 

Vierailija
59/199 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rosson pitsoissa on muuten huimia eroja. Esim. Järvenpäässä niillä on oma avouuni pitsoille, Helsingissä jokainen Rosso on nuhruinen ja kasari-trattoria.

Viimeksi Rosson pizzassa oli vetistä juustoa, joka ei ollut sulanut kunnolla. Tämä siis Helsingissä.

Vierailija
60/199 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jkl amarillo. Pasta oli kylmää ja kastiketta tosi vähän, joka maistui pskalle. Siis mauttomalle. ABClläkin saa parempaa!! Hinta oli varmaan joku 20e...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi