Miten sanoa englanniksi: Voimme tavata mutta olen kyllä naimisissa.
Auttakee, please! Enkä aio siis pettää miestäni, käyn vaan juomassa yhdet.
Kommentit (56)
Tuossapa sanat, jotka englanniksi osaan. :( Ongelma on, että mies ei tiedä, että osaan huonosti englantia, kun ollaan aina kirjoiteltu mesessä ja mieheni on kääntänyt. Mutta osaa siis puhua vähän suomea, joten sitä puhutaan... Mutta en halua, et se tietää etten osaa enkkua..
niin että jotain osaisi puhua, jokainen lukee vähintään sen 6 vuotta enkkua koulussa. TV.stä tulee koko ajan enkun kielisä ohjelmia, netissä et pärjää ilman englantia jne
Pakko olla provo
Tuossapa sanat, jotka englanniksi osaan. :( Ongelma on, että mies ei tiedä, että osaan huonosti englantia, kun ollaan aina kirjoiteltu mesessä ja mieheni on kääntänyt. Mutta osaa siis puhua vähän suomea, joten sitä puhutaan... Mutta en halua, et se tietää etten osaa enkkua..
niin että jotain osaisi puhua, jokainen lukee vähintään sen 6 vuotta enkkua koulussa. TV.stä tulee koko ajan enkun kielisä ohjelmia, netissä et pärjää ilman englantia jne Pakko olla provo
Tunnen kyllä itseni lisäksi muitakin kielitaidottomia. :)
En viitsi kovasti enempää paljastaa tuttavuudestani, mutta kyseessä on mies joka on työkaveri. Olen kuitenkin havainnut, että muunkinlaista kiinnostusta olisi. Mies ei pahastu, koska tämä ulkkismies tuo yhtä tuotetta halvalla maahan, tärkeä kontakti siis. Mies voi pitää ihan hyvin tapaamista treffeinä, mutta sen on hänen ongelmansa!
ap
ihan mainostamatta sitä avioliittoakin
voi jeesus sentään!
Mutta kun mies vaikuttaa olevan enemmän kiinnostunut minusta kuin tuotteensa myynnistä. Olen onnellisesti naimisissa, enkä halua mitään noloa tilannetta, joss hän yrittää vihjailla jotain enemmän.
Mies on siis kehunut kauniiksi, sanonut, ettei koskaan jättäisi kaltaistani naista, että kanssani olisi varmaan kiva pyörittää yritystäkin, että saisipa joskus naisen joka pitää huolta itsestään kuten minä. Jopa sanoi, että lapseni ovat varmaan kauniita.. Ja että hänkin haluaisi vakiintua uudelleen avioeronsa jälkeen... jne! Eli siis lienee tarpeellista sanoa, että olen naimisissa ja onnellinen.
Mutta kun mies vaikuttaa olevan enemmän kiinnostunut minusta kuin tuotteensa myynnistä. Olen onnellisesti naimisissa, enkä halua mitään noloa tilannetta, joss hän yrittää vihjailla jotain enemmän.
Mies on siis kehunut kauniiksi, sanonut, ettei koskaan jättäisi kaltaistani naista, että kanssani olisi varmaan kiva pyörittää yritystäkin, että saisipa joskus naisen joka pitää huolta itsestään kuten minä. Jopa sanoi, että lapseni ovat varmaan kauniita.. Ja että hänkin haluaisi vakiintua uudelleen avioeronsa jälkeen... jne! Eli siis lienee tarpeellista sanoa, että olen naimisissa ja onnellinen.
Johonkin kehuun olisi ollut helppo tokaista että kyllä miehelläni onkin käynyt tuuri tai muuta vastaavaa normaalia kanssakäymistä. Miksi olet pimittänyt avioliittoasi siis?
Johonkin kehuun olisi ollut helppo tokaista että kyllä miehelläni onkin käynyt tuuri tai muuta vastaavaa normaalia kanssakäymistä. Miksi olet pimittänyt avioliittoasi siis?
Ap ei ole muistanut mainita liitostaan, koska tuo mies on komea ja kehut tuntuvat hyviltä. Niitä on kiva kuunnella. Correct?
Ollaan esim. facebookissa kavereita ja minulla profiilissa, että olen naimisissa, joten en ole salaillut.
Halusin vain vähän muistuttaa ja vihjata, ettei kuvittele mitään.
Mistä ulkkistuotteesta luulet olevan kyse? Ei tämä mitään laitonta ainakaan ole..
Ollaan esim. facebookissa kavereita ja minulla profiilissa, että olen naimisissa, joten en ole salaillut.
Halusin vain vähän muistuttaa ja vihjata, ettei kuvittele mitään.
Mistä ulkkistuotteesta luulet olevan kyse? Ei tämä mitään laitonta ainakaan ole..
Onko teidän piireissä tavallista että normaali kahvillakäyminen herättää seksuaalisia mielihaluja?!
että miten vähän jotkut osaa englantia! Mun vanhemmat jotka on sitä kuudenkympin ikäluokkaa puhuvat paljon paremmin ku AP (eikä vissiin ole mikään kummoinen saavutus edes :D)
Esittele sille ulkkikselle siel treffeillä lompakossa olevia perhekuvia jos et muuten oikeen osaa selittää :D Muista myös heiluttaa vasenta nimetöntä nenän edessä :D
Ja muuten pienenä vihjeenä.. Jos alat kauppoihin ulkkisten kanssa, niin yritä nyt ees pikkusen osata sitä kieltä jolla kommunikoitte. Noloa tommonen..
I am happily married, and want to keep it like that. However I accept and thank for your invitation, I will happily join you for dinner. I am flattered by your words and it will be nice to meet on a social level.
Mies peruu taatusti kutsunsa, kun toteaa sinun olevan täysin höyrähtänyt.
Mun mielestä sitä naimissiaoloa ei kannata erikseen etukäteen korostaa, jos mies kerran tietää asian. Jos ehdottomasti haluat varmistella, sano heti tavatessanne, että sun pitää olla kotona aikaisin joten ehdit todellakin juoda vaan sen yhden.
että mies haluaa sänkyyn kanssasi?
I am happily married, and want to keep it like that. However I accept and thank for your invitation, I will happily join you for dinner. I am flattered by your words and it will be nice to meet on a social level.
Mutta eihän tuo esimerkki ole mitään muuta kuin töksähtävää puhekieltä ja kielioppivirhekin löytyy. :o
Kaipaat jännitystä elämään..?
Kaikenlaisia uunoja..