Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hermostin lapsen ruualla pelleilyyn niin että heitin mehulasillisen mehua naamalle...

Vierailija
11.10.2011 |

lapsi pelleili aikansa ja itsellä hermot kireällä, joten päätinpä sitten ottaa mehun millä lapsi leikki ja viskasin mehut syliin ja kasvoille...todella kypsää käytöstä. Lapsi tietysti säikähti ja alkoi itkeä..Pakko purkaa huonoa omatuntoa tänne..tiedän kyllä mitkä haukut saan :( en enää koskaan tee noin.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miks pitää aina heittää tuo "Kyllä, minulla on 4 lasta eikä koskaan..." Aina niitä lapsia on vähintään tuo 4 ettei uskottavuus kärsi!:D

Vierailija
22/27 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Lapset eivät leiki ruualla, ellei äiti ole siihen opettanut" Oletko koskaan lasta nähnytkään? Helistin on vain lelu, ei vauva sitä syö, ellei äiti opeta.

Kyllä, minulla on 4 lasta, eikä heistä yksikään ole leikkinyt ruualla. Ruoka on jotain, mitä syödään. Helistin on jotain, millä leikitään. Lapsilleen kannattaa opettaa kaikenlaista niin pysyy keittiö siistinä. Aika moni äiti leikkii ruokapöydässä lapsensa kanssa sillä ruualla ja sitten hämmästyy, kun lapsi jatkaa samaa.

muuten ihan normaaleja ovat :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miks pitää aina heittää tuo "Kyllä, minulla on 4 lasta eikä koskaan..." Aina niitä lapsia on vähintään tuo 4 ettei uskottavuus kärsi!:D

Vierailija
24/27 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ne lapset voi ihan oikeasti kasvattaa syömään siististi, että niiden lasten kanssa voi yhdessä syödä, että lapset päälle ei tarvuitse heittää mehua jne.

Lapset tekevät tismalleen sen, mitä te olette opettaneet heidät tekemään. Kun lapsi ensimmäisen kerran viskoo ruokaa lattialle ja äiti nauraa, niin lapsi ei suinkaan opi, että noin ei saa tehdä vaan se reppana oppii, että tämäpä hauskaa.

Ihan itse teette elämästänne vaikeaa. Ja se taas näkyy naamastanne!

Vierailija
25/27 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska yhdestä lapsesta sanotaan, että et sä mitään tiedä, kun on vain yksi.

Kahdesta sanotaan, että kahden kanssa on vielä helppoa, älä ruikuta.

Kolmesta sanotaan, että kaikilla on 3 lasta.

Vasta 4 lasta ilmaisee sen, että äitiydessä on saavutettu aste, johon ihan jokainen ei kykene. Suurimmalla osalla pää ei kestä lapsia, ja mieskin lähtenyt ajat sitten lätkimään. 4 lapsen perheissä on pakko asioiden toimia, koska muuten lapsia ei olisi sellaista määrää. Psykomammat kun ei sitä neljättä yleensä tee, kun edelliset on jo huostassa.

Vierailija
26/27 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

äiti viskannut mua mehulla, saattaisin olla terveempi! Mutta vapaa kasvatus+marttyyriäiti....

Vierailija
27/27 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen useasti huomannut palaavani lapsen tasolle.. Joskus huudan että en lähde teidän kanssa mihinkään ja paiskaan kengät nurkkaan tai jotain yhtä fiksua..