Olen täysin järkyttynyt äskeisen Vaimot vaihtoon -ohjelman jäljiltä
Kommentit (47)
Kyllä tunsin perheemme normaaliksi!! Olipa ihana istua omassa siistissä, tyylikkäässä, viihtyisässä kodissa kattomassa SHOPPAILUA;) (Joo ja oon tosiaan ite luullu et shoppailen liikaa..)
Meillä mies totesi että vois tua yks välillä shoppailla itelleenkin jotain:DD
Siis eikö vaihtovaimot (kumpikaan) pesseet kertaakaan lettejään ohjelman aikana (YÄKS)?
Ja voi YÄK YÄK se nuorempi mies... Epäsiisti, likainen, vaatteet suoraan jostakin.. ja elämän tarkoitus maata sängyssä! Eikö lapsille opeteta ALKEELLISTAKAAN HYGIENIAA??? Eikö perheen isä tiedä mihin luukkuun pyykinpesuainetta laitetaan??
Mitä kaikkea meidän veromarkoilla tehdään? Shoppaillaan ja maataan läävässä jossa mummi (!!!!!!) käy siivoamassa!!! Syränkohtauksen meinasin saada! Miksi nämä perheet tahtovat ohjelmaan? Sen tonnin takiako...
Vierailija:
Ei mulla ainakaan oo hajuakaan mistään lihamurekkeesta, eikä lihapullista. Jauhelihan käristän ja se saa luvan riittää. Sitä sitten sekoitellaan makaroniin ja kaupan pastakastikkeisiin.
Enkä varmasti ole ainoa!
Voin iloksesi kertoa, että on jopa helpompaa kuin jauhelihan ruskistaminen, lisäät vain raakaan jauhelihaan maustekorppujauhoja, vettä ja kananmunan. Pyörittelet pulliksi tai teet murekkeen pellille leivinpaperin päälle. That' s it. Luulin, että maustekorppujauhon kyljestä osaa jokainen ohjeen lukea. ;)
Lapset saavat vääristyneen kuvan elämän arvoista.
MAUSTEKORPPUJAUHE=JATKE.. Nyt kaikki kipinkapin murekkeen laitto puuhiin..
liikuntaa melkein joka päivä niin miten sitä läskiä löytyi niin paljon siis tältä dildojen myyjältä ? Hanna oli ainakin aidosti mitä oli. Toinen perhe nyrpisteli Hannalle nenäänsä, mutta eipä paljon varaa olisi mies työttömänä ja vaimo myy seksikamaa.
Meillä lihamureke tehdään näin: Jauhelihaa, kermaviiliä, ranskalaista sipulikeittoa, 2 kananmunaa ja syvässä vuaassa uuniin. Lopuksi päälle kaadetaan kermaa tai vettä kastikkeeksi:)
Ja se " shoppailu" oli kyllä pakkomielle. Lapsilla oli noin 30 KYLPYTAKKIAKIN, kaappi täynnä saman kokoisia kylpytakkeja!
Tajuaisin, jos perheen pitäisi aina olla viimeisen päälle, mutta muija halusi itse hienoon ravintolaan pihville, ja tuli sinne VERKKAREISSA. Itsellä ja miehellä verkkarilumput, ja lapsilla SAIRAASTI vaatteita, samanlaisia ja saman kokoisia. Oli aika järkkyä...
Hirmuisen avoin ja iloinen tyyppi, tulisin varmasti hänen kanssaan juttuun välittömästi! So what, ei kaikilla ole aikaa/halua käydä kuntosalilla. Itse en tosiaankaan ole mikään sohvaperuna, mutta kuntosalille minua ei saa kyllä kirveelläkään! Enkä kuuna päivänä kehtaisi antaa äitini tai anoppini siivota meillä! Mutta siitä huolimatta, mielenkiintoisia perheitä molemmat.. Kikkelikutsut naurattaa vieläkin : D