Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tupakointi ja sperman maku

Vierailija
10.10.2011 |

Vaikuttaako tupakointi oikeasti sperman makuun?

Vaikuttaisi meinaan siltä ainakin oman havaintoni perusteella. Mies on alkanut tupakoimaan ja ei tee enää mieli ottaa suihin, kun välillä maistuu niin kamalan voimakkaalle ja jotenkin "kitkerälle". Ennen ei maistunut miltään ja nielin aina, nykyään ei tee mieli enää...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

just niin kuin oot todennut. Eli nyt houkuttelemaan miestä jättämään se sauhuttelu. Luulisi vaihtoehdon kumminkin olevan miellyttävä hällekin.

Minäkin siis nainen, tykkään ottaa suihin kun maku ok.

Vierailija
2/5 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sperma huomattavasti paremman makuista kuin esim. exällä, joka ei tupakoinut. Exän sperma haisikin ihan karmealle. Lisäksi nyxän vehje maistuu paremmalle muutenkin ja ominaistuoksu koko miehessä ihanan pehmeä.

Jos mies lopettas tupakoinnin, maistus sperma varmaan karkilta, jos teitä uskoo. :DDDDD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies tupakoi, mutta en ole huomannut mitään ihme makuja. Mulla kuitenkin tarkka makuaisti. Enpä ole koskaan törmännyt mitenkään erikoiseen sperman makuun ja miehissä kuitenkin ollut sekä tupakoivia että ei tupakoivia.

Vierailija
4/5 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tupakoivilla miehillä sperma maistuu todellakin kitkerälle ja tupakoimattomilla se ei ole kitkerää, mutta siinä, kuinka "hyvältä" se maistuu, on yksilökohtaisia eroja. Luulen, että tuohon tupakointiin on liittynyt näissä kokemissani tapauksissa muutenkin epäterveelliset elämäntavat ja oluen juonti, mikä saattaa myös vaikuttaa makuun.

Vierailija
5/5 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voipi vaikuttaa sekin.. =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän