Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

toinen mies kiihottaa ja kiinnostaa

Vierailija
15.08.2015 |

Olen naimisissa mutta mieheni ei minua sytytä. Eräs toinen sitäkin enemmän....
En haluaisi näin olevan mutta niin se vain on.
Varmaan tuttu tilanne jollekin. Miten olette selvinneet? Mitä tehneet?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rakastellut vieraan kanssa.

Vierailija
2/7 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma täälläkin, paitsi etten ole naimisissa, mutta avoliitossa oltu 13v. Seksisuhde on ollu sen kiihottavan miehen kans jo vuoden eikä loppua näy :) En tosin kannusta pettämään, mutta oma mieheni ei arvosta minua pätkääkään, joten mielestäni mulla on oikeus tehä näin. Eroaisin, jos se vaan olis niin helppoa ku on lapset ja talo.

Vierailija
4/7 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi naiset mikä ankerias ilmestyi kun avasin tuon ...

Vierailija
5/7 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 14:31"]Sama homma täälläkin, paitsi etten ole naimisissa, mutta avoliitossa oltu 13v. Seksisuhde on ollu sen kiihottavan miehen kans jo vuoden eikä loppua näy :) En tosin kannusta pettämään, mutta oma mieheni ei arvosta minua pätkääkään, joten mielestäni mulla on oikeus tehä näin. Eroaisin, jos se vaan olis niin helppoa ku on lapset ja talo.
[/quote]

Olet kuitenkin täysin valmis eroamaan, kun petät. Miksi et siis eroa? Uskotko, että se ero ei ole enää yhtään vaikeaa, kun miehesi saa tietää?

Vierailija
6/7 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 19:22"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 14:31"]Sama homma täälläkin, paitsi etten ole naimisissa, mutta avoliitossa oltu 13v. Seksisuhde on ollu sen kiihottavan miehen kans jo vuoden eikä loppua näy :) En tosin kannusta pettämään, mutta oma mieheni ei arvosta minua pätkääkään, joten mielestäni mulla on oikeus tehä näin. Eroaisin, jos se vaan olis niin helppoa ku on lapset ja talo. [/quote] Olet kuitenkin täysin valmis eroamaan, kun petät. Miksi et siis eroa? Uskotko, että se ero ei ole enää yhtään vaikeaa, kun miehesi saa tietää?

[/quote]

Samaa ajattelin itsekin. Järjen riemuvoitto jälleen kerran. Mutta sitten taas ehkä erosta tuleekin "yllättävän" helppo kun/jos mies saa kiinni pettämisestä :D

Vierailija
7/7 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos ottaisit asian puheeksi vaivihkaa. Tietysti oma ukko täytyy olla tyydytetty sillä hetkellä.. Voisit ruveta puhumaan fantasioista puolin ja toisin. Uskoisin että molemmilla on jotakin mitä ei ole uskaltanut kertoa. Siitä se lähtee,, ainakin meillä on toiminut..;)