Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heh nauratti kun kaverin vauva nukkuu äitiyspakkauksen pahvilaatikossa:D

Vierailija
10.10.2011 |

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nukuin laatikossa jo yli 30 vuotta sitten. Ei pitäis olla niin uusi ilmiö, että ap siihen vasta nyt törmää. Tai sitten olet itse kasvanut... noh, laatikossa.

Vierailija
22/36 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitiyspakkauksen laatikossa ensimmäiset 2-3kk. Laatikko on tuunattu siihen tarkoitukseen ommellulla koristereunuksella ja nostettu pinnasänkyyn. Hyvin on unet siinä maistuneet. Lapsi kokee olonsa turvallisemmaksi pienemmässä tilassa ja kasvettuaan ollaan sitten siirretty nukkumaan pinnikseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanha pajukoppa, jossa on katos, kun en saanut väsätä pikkuiselle ekaa pesää äitiyspakkauslaatikkoon :) Se olisi mun mielestä ollut jotenkin niin nostalgista :)

Vierailija
24/36 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meilläkin...on meinaan turvallisempi olo vauvalla kun ei ole seinät metrin päässä!

Vierailija
25/36 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä kyllä ostetan pinnasänkyäkään. Ykskään neljästä ei ole moisissa nukkunu, niin turha kuvitella et nukkuis tää viideskään.

Vierailija
26/36 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin vauvani on nukkunut siinä laatikossa vain muutamia öitä, koska olen tottunut nukkumaan vauvan kanssa samassa parisängyssä. Pitää harkita pinnasängyn hankkimista, kun vauva alkaa pyöriä enemmän...

Tiiätkö miten moni vauva on kuollut kun äiti tai isä unissaan pyörähtää päälle...?

Vierailija
27/36 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei mun tuttavapiirissä ole nukuttu äitiyspakkauslaatikossa sitten 80-luvun.. Ettekö te osaa tehdä sitä turvallista pesää pinnasänkyyn? Jos ei itse osaa niin kannattaa googlettaa vaikkapa "wombi"

Vierailija
28/36 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No heh vaan sulle. Etkö ole älynnyt, että se laatikko on nimenomaan tarkoitettu vauvan ensisängyksi. Kivalla reunuskankaalla siitä saa tosi nätin. Meillä kaikki kolme nukkuneet eluksi juuri tuossa kyseisessä heh-laatikossa.

Sanoisinpa näin vanhana luumuna, että pikkuinen tuntee siinä olonsa turvallisemmaksi ja nukkuu rauhallisemmin.

Vierailija
29/36 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitiyspakkauspahvilaatikossa. Ostin kirpparilta sellaisen rimpsureunuksen. Meillä oli kyllä myös pinnasänky ja pahvilaatikko oli pinnasängyssä öisin meidän vanhempien sängyn vieressä. Pahvilaatikko oli helppo nostaa toiseen huoneeseen tarvittaessa.

Vierailija
30/36 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

molemmat lapset nukkuivat laatikossa vastasyntyneenä enkä edes päällystänyt sitä millään tavalla. Ja sama laatikko siis oli sänkynä sekä esikoisella että kuopuksella. Hihihihiii.

Vierailija
31/36 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun vauva kasvoi. Reunus oli tosi nätti. Uskoisin, että kaikki vieraamme eivät edes ole tajunneet, että sänky onkin äitiyspakkaus. Kevyt nostaa ja kantaa mukana eikä vauva edes herää. Meillä 2 kerrosta, ihan pientä ei saa laittaa ulos nukkumaan, pinnasänky yläkerrassa makuuhuoneessa ja tuntui mukavammalle, kun vauva sai nukkua siellä, missä itse milloinkin oli. Yöksi nostin laatikon pinnasänkyyn.

Sitä paitsi en tiedä, onko aikuisten "Ikea-vanerilaatikot" sänkyinä yhtään pahvilaatikkoa kummemmat.

Vierailija
32/36 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi!

Vierailija
33/36 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainio paikka se on nukkumiseen, vaikka ei olisi röyhelöitäkään.

Ottakaa rennosti, tuoreet isät ja äidit, älkääkä uskoko markkinamiesten juttuja !

Vierailija
34/36 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vauvalle turvallisen oloinen pesä...

Siksi siinä se patjakin tulee mukana:)

Vierailija
35/36 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

äidin kanssa pahvilaatikossa?

Eikö niillä ole sänkyjä? Onko sossu tietoinen?

Vierailija
36/36 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin vauvani on nukkunut siinä laatikossa vain muutamia öitä, koska olen tottunut nukkumaan vauvan kanssa samassa parisängyssä.