Heh nauratti kun kaverin vauva nukkuu äitiyspakkauksen pahvilaatikossa:D
Kommentit (36)
äitiyspakkauksen laatikossa ensimmäiset 2-3kk. Laatikko on tuunattu siihen tarkoitukseen ommellulla koristereunuksella ja nostettu pinnasänkyyn. Hyvin on unet siinä maistuneet. Lapsi kokee olonsa turvallisemmaksi pienemmässä tilassa ja kasvettuaan ollaan sitten siirretty nukkumaan pinnikseen.
vanha pajukoppa, jossa on katos, kun en saanut väsätä pikkuiselle ekaa pesää äitiyspakkauslaatikkoon :) Se olisi mun mielestä ollut jotenkin niin nostalgista :)
meilläkin...on meinaan turvallisempi olo vauvalla kun ei ole seinät metrin päässä!
eikä kyllä ostetan pinnasänkyäkään. Ykskään neljästä ei ole moisissa nukkunu, niin turha kuvitella et nukkuis tää viideskään.
Tosin vauvani on nukkunut siinä laatikossa vain muutamia öitä, koska olen tottunut nukkumaan vauvan kanssa samassa parisängyssä. Pitää harkita pinnasängyn hankkimista, kun vauva alkaa pyöriä enemmän...
Tiiätkö miten moni vauva on kuollut kun äiti tai isä unissaan pyörähtää päälle...?
mutta ei mun tuttavapiirissä ole nukuttu äitiyspakkauslaatikossa sitten 80-luvun.. Ettekö te osaa tehdä sitä turvallista pesää pinnasänkyyn? Jos ei itse osaa niin kannattaa googlettaa vaikkapa "wombi"
No heh vaan sulle. Etkö ole älynnyt, että se laatikko on nimenomaan tarkoitettu vauvan ensisängyksi. Kivalla reunuskankaalla siitä saa tosi nätin. Meillä kaikki kolme nukkuneet eluksi juuri tuossa kyseisessä heh-laatikossa.
Sanoisinpa näin vanhana luumuna, että pikkuinen tuntee siinä olonsa turvallisemmaksi ja nukkuu rauhallisemmin.
äitiyspakkauspahvilaatikossa. Ostin kirpparilta sellaisen rimpsureunuksen. Meillä oli kyllä myös pinnasänky ja pahvilaatikko oli pinnasängyssä öisin meidän vanhempien sängyn vieressä. Pahvilaatikko oli helppo nostaa toiseen huoneeseen tarvittaessa.
molemmat lapset nukkuivat laatikossa vastasyntyneenä enkä edes päällystänyt sitä millään tavalla. Ja sama laatikko siis oli sänkynä sekä esikoisella että kuopuksella. Hihihihiii.
kun vauva kasvoi. Reunus oli tosi nätti. Uskoisin, että kaikki vieraamme eivät edes ole tajunneet, että sänky onkin äitiyspakkaus. Kevyt nostaa ja kantaa mukana eikä vauva edes herää. Meillä 2 kerrosta, ihan pientä ei saa laittaa ulos nukkumaan, pinnasänky yläkerrassa makuuhuoneessa ja tuntui mukavammalle, kun vauva sai nukkua siellä, missä itse milloinkin oli. Yöksi nostin laatikon pinnasänkyyn.
Sitä paitsi en tiedä, onko aikuisten "Ikea-vanerilaatikot" sänkyinä yhtään pahvilaatikkoa kummemmat.
Mainio paikka se on nukkumiseen, vaikka ei olisi röyhelöitäkään.
Ottakaa rennosti, tuoreet isät ja äidit, älkääkä uskoko markkinamiesten juttuja !
Se on vauvalle turvallisen oloinen pesä...
Siksi siinä se patjakin tulee mukana:)
äidin kanssa pahvilaatikossa?
Eikö niillä ole sänkyjä? Onko sossu tietoinen?
Tosin vauvani on nukkunut siinä laatikossa vain muutamia öitä, koska olen tottunut nukkumaan vauvan kanssa samassa parisängyssä.
nukuin laatikossa jo yli 30 vuotta sitten. Ei pitäis olla niin uusi ilmiö, että ap siihen vasta nyt törmää. Tai sitten olet itse kasvanut... noh, laatikossa.