Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heh nauratti kun kaverin vauva nukkuu äitiyspakkauksen pahvilaatikossa:D

Vierailija
10.10.2011 |

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassu kaveri sulla!

Vierailija
2/36 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi siinä pakkauksessa tulee se patja mukana,että voi käyttää vauvan ensimmäisenä sänkynä.

Meilläkin molemmat lapset nukkuneet alkuun äitiyspakkauksessa, pinnasänky tuntuu alkuun niin julmetun isolta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hauskaa, ihan tikahdun.

Vierailija
4/36 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on hyvä paikka pienelle vauvalle joka on tottunut olemaan suht ahtaassa tilassa kuukausi tolkulla ja sit se yht äkkiä laitetaan johonkin äly isoon pinnasänkyyn niin monet vauvat ei tunne oloaan turvalliseksi... meilläkin vauva nukkui ekat viikot siinä laatikossa kovin pitkään ei mahdu mut aluksi se oli hyvä ratkaisu

Vierailija
5/36 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti muistaa tehdä reiät kylkee ennen kuin laittaa kannen kiinni, hohhoh.

Vierailija
6/36 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä kaveri että vauvansa :D

Vierailija
7/36 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin nukkui meidänkin kaikki vauvat pienenä, kuten myös minä ja mun sisko sekä aika moni mun kavereiden vauvoista. En kyllä oikein tiedä, mikä siinä niin hassua on.

Vierailija
8/36 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa suurin osa suomalaisista olla nukkunut siinä äitiyspakkauksen laatikossa. Niin meidänkin muksut :D

Vierailija
9/36 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin toivon niin...

t. nro 2 :D

Vierailija
10/36 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin toivon niin...

t. nro 2 :D

Vierailija
11/36 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja yrittää provoilla ihan mistä tahansa.

Vierailija
12/36 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin nukutaan pahvilaatikossa ja sitten laitetaan pinnasänkyyn kaltereiden taakse. Spurgusta vankilaan, näin se homma etenee elämässä.

Vierailija
13/36 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

alunalkaen jo suunniteltu ihan sitä tarkoitusta varten.

Paras ja turvallisin ensivuode vauvalle ensimmäisten viikkojen aikana.

Vierailija
14/36 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahvilaatikosta saa tehtyä todella hienon, kun sen tuunaa ja päällystää tapetilla tai kankaalla. Itse harkitsi tekeväni näin kauan, mutta ostettiin kuitenkin pinnasänky jo heti alkuun.

Vierailija
15/36 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

*hihittelee*

Vierailija
16/36 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä pahvilaatikossa, tosi moni. On kätevä nostaakin "sänky" minne haluaa, usein kai siihen äidin sängyn viereen.

Itse ostin kirpputorilta jonkun itse tekemän valkoisen pitsisen suojuksen, joka oli varta vasten tarkoitettu pahvilaatikon ympärille, oli tosi nätti.

Silti oma iäkäs äitini jaksoi aina jotenkin paheksua sitä, kuinka vauvaa nukutetaan pahvilaatikossa.

Vierailija
17/36 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin on se ä-pakkauksen laatikko sänkynä ja se isompi laatikko vielä korokkeena. Sitä vartenhan se on tehtykin! Kuulemma minäkin olen nukkunut sellaisessa... :D Tosin vauvani on nukkunut siinä laatikossa vain muutamia öitä, koska olen tottunut nukkumaan vauvan kanssa samassa parisängyssä. Pitää harkita pinnasängyn hankkimista, kun vauva alkaa pyöriä enemmän...

Vierailija
18/36 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mun esikoinen oli vauva eli 18 vuotta sitten.

Oli kuulemma "köyhää" nukuttaa vauvaa siinä. Olis pitänyt ostaa pariksi kuukaudeksi jokin kallis kori...

Ihan täyspäinen lapsesta on kaikesta huolimatta tullut.

Vierailija
19/36 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan on reunapehmusteet ja kaikki. Kyllä minuakin naurattaa koko ajan kun vauva nukkuu siinä tyytyväisenä kivassa pienessä turvallisessa pesässä.

Vierailija
20/36 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on ensimmäinen vauva jonka nukkumapaikan hän on nähnyt! Siis muualla kuin telkkarissa. Ap lähes jokainen suomalaismuksu nukkuu siinä vastasyntyneenä. Heh heh.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä