22 v ja kuulokoje korvassa- miksi te tujotatte?
eikö teillä ihmisillä ole muuta ja parempaa tekemistä? Ihan tarpeeksi vittumaista muutenkin potilasvahingon takia joutua kojetta käyttämään! Harmittaa miksi aina pitää töllätä niin pirusti, asialle mille en yhtään mitään itse voi....
Kommentit (27)
kuin kuulokoje, esim saatan olla väsynyt ja ajatuksissani, oletan, että tuijotan silloin. Saatan myös tehdä näin, kun näen nätin, kauniin, ruman, hassun tms tms ihmisen. t. vailla käytöstapoja
epäilen vahvasti tuota. se on varmasti se koje kun ihmetyttää... Ihan tavallisen näköinen olen, pidän huolta ulkonäöstäni ja pukeudun kivoihin vaatteisiin. ap
Ajattelepa niitä, joilla on finni nenässä!
itse katosisin että kas, hänellä on kuulokoje. Mitäs sitten? Mun ystävän lapsella on laitettu implantti 3 vuotiaana.
Hänellä on paljon kuuroja ystäviä nyt kun on teini-iässä. Ei niissä mitään ihmeellistä ole ja vaikka olen itse niihin tottunut niin silti saatan kiinnittää huomiota vieraan ihmiseen kuulokojeeseen, en tuijottamalla, vain aktsomalla.
Koitahan sinä tulla sinuiksi laitteesi kanssa ja kehittää itsetuntoasi niin ei tarvitse epäillä että jokainen joka kojeesi huomaa, tuijottaisi sitä "pahasti"
Sitten se ei näy ihan heti.
toivon nyt iha noikeasti että et ole tosissasi! En tietenkään aijo sitä peitellä, tykkään kun on hiukset laitettu kauniist iponnarille tai nutturalle. Miksi siis pitäisi lopettaa sekin? Voi herregud, inte det minsta förstånd har ni! Ottaapa aivoon, mitä porukkaa täällä oikeen ravaa?
Ap
varmasti tuntuu sinusta ikävältä, mutta ihmisillä on tapana kiinnittää huomiota erikoisiin tai poikkeaviin asioihin. se ei tarkoita että kukaan kuitenkaan ajattelisi mitään pahaa. Ihan samalla tavalla saatettaisiin tuijottaa, jos korvassasi olisi suuri kimalteleva korvakoru, lävistys, tatuointi, luomi, arpi tms. Jonkun korun tuijotus ei tietty varmaan tuntuisi niin pahalta, koska olisit sen itse halunnut.
Yritän olla tuijottamatta, mutta en voi sille mitään jos huomaan jotain erikoista ja sen jälkeen vilkaisen vielä uudelleen.
se huomion, ihan samalla tavalla katseeni kohdistuu esim jonkun lävistykseen. Mut en kyllä tuijota, katson vaan että mikäs se siinä.