Oletko asunut koskaan yksin? Onko miehesi?
Kommentit (24)
Olemme asuneet yksin ennen tapaamista ja yhdessä ollessammekin eri paikkakunnille muuttojen seurauksena. Mä pidän vähän epäkypsänä ihmisiä, jotka muutavat suoraan lapsuudenkodistaan suhteeseen. On hyvä olla vähän aikaa ihan yksin, itsenäistyä, opetella arjen välttämättömiä töitä ja sitä, että aina ei ole joku siinä mukana.
lapsuudenkodista muutin solukämpään, sieltä yhteen miehen kanssa joka muutti suoraan omasta lapsuudenkodistaan. Kun tuli muutto uudelle paikkakunnalle, mies muutti kuukauden ennen minua ja lapsia.
Eli mies on asunut kuukauden yksin, minä en koskaan. Ellei sitten lasketa jotain sellaisia viikon mittaisia juttuja kun mies on ollut esim. kurssilla muualla ja lapset eivät olleet vielä syntyneet. Mutta niistä ei tainnut olla nyt kyse :)
ja osa aolal yksinkin vaikka muuttikin heti lapsuudenkodista yhteen minun kanssani. Tosin mies on reissannut esim. lintuasemilla jo 15-vuotiaasta ja äitinsä on vuorotöitä tekevä yh (joka ei ole mitään passaaja-tyyppiä) joten ehkä se on koulinut kokkaamaan, parsimaan jne.
-26 (?)
Olemme asuneet yksin ennen tapaamista ja yhdessä ollessammekin eri paikkakunnille muuttojen seurauksena. Mä pidän vähän epäkypsänä ihmisiä, jotka muutavat suoraan lapsuudenkodistaan suhteeseen. On hyvä olla vähän aikaa ihan yksin, itsenäistyä, opetella arjen välttämättömiä töitä ja sitä, että aina ei ole joku siinä mukana.
Mies asui yksin 4 v opiskeluaikanaan, muuten aina asunut isänsä kanssa :-).