Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä voisi löytää ystäviä aikuisena?

Vierailija
31.12.2019 |

Kun on jo vakituinen työ ja puolisonkin ystävät "nähty" eli niiden kautta ei ole tullut mitään uusia ystävyyssuhteita omaan elämään. Olen yrittänyt kokeilla uusia harrastuksia mutta tuntuu oudolta mennä vaikka jumppatunnilla tekemään tuttavuutta mistä voisi mitään enempää syntyä. Onko joku löytänyt netistä kavereita? En ole somessa kovin aktiivinen, mutta joskus osui silmiin joku kaverien haku sivusto. Olen kolmekymppinen nainen ja olisi niin kivaa kun saisi vaikka jonkun lenkkikaverin joka lähtisi edes kerran kuussa pariksi tunniksi luontoon kävelemään ja höpöttelemään niitä näitä. Kerro ihmeessä kokemuksia, jos olet vaikka netistä löytänyt uuden kaverin?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankalaa on. Netistä olen yrittänyt. Kuulun facen ystävähakuryhmiin. Ei vain ole täältä ketään. Kaksi kertaa olen yrittänyt ystävää kauempaa. Yhden kanssa pari kertaa tavattiinkin, mutta se oli hankalaa 200 km välimatkan vuoksi.

Uusin ystäväni on samasta kerrostalosta. Avioeron myötä muutin tähän. On vastakkaista sukupuolta, mutta sellainen sukulaissielu. Rappukäytävässä kuukausien aikana juteltiin ja pyysin sitten facekaveriksi. Miesystävä minulla on erikseen.

Vierailija
2/3 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin naisille on jonkinlaisia ystäväsovelluksia, vähän Tinderin tyylisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi.