Montako päivää mihesi pysyisi elossa jos lopettaisit ruuanlaiton?
Kommentit (38)
Nauttisi varmaan kun saisi jatkuvasti syödä vain omia lempiruokiaan. :)
kuin olisi muutenkin hengissä, jos ei sydänkohtausta tms tule. Minä olen huono ruuanlaittaja, mies hyvä.
Jos mieheni lopettaisi ruuanlaiton, kuolisin nälkään.
En yhtään muista, milloin olisin viimeksi tehnyt ruokaa. En ainakaan tänä vuonna.
Mä sen sijaan saattasin kuukahtaa muutaassa viikossa, josmies lopettaisi kokkaamisen.
on jo pysynyt hengissä. meillä tekee ruoan mies, ihan joka päivä.
Ai niin, mutta ainahan täytyy vähän haukkua kun av.lla ollaan.
Meillä mies ei kyllä kauaa selviäisi. Siis hengissä kyllä kun eineksiä hakisi, mutta terveenä ja tyytyväisenä ei montaa päivää.
On erittäin hyvä ruuanlaittaja ja kokkaa mielellään.
Osaahan tuo aikuinen ihminen itsekin ruokaa laittaa.
Eli pysyisi kyllä loistavasti hengissä. Ei kaipaa kotiruokaa ollenkaan.
Mieheni on tottunut makaamaan 24 h kisahallin putkassa öitä ilman ruokaa kylmällä betonilattialla maaten ja kusenlemussa, juomanapin vieressä, siis aukinainen betonipönttö, jota ei voi vetää ja sinne on kustu vuosia.
kun töissä kävis syömässä ja kotona sit söis leipää ja maitoo..
aikoinaan tein ruokaa niin, että kerralla n. viiden päivän satsi. Sen sitten annostelin valmiiksi lautasille ja jääkaappiin elmukelmun alle. Ruoanvalmistukseen käytetty aika tuli noin minimoitua ja ei tarvinnut eineksiä syödä. Aika yksitoikkoistahan tuo oli, mutta töissä sai onneksi syödä vaihtelevasti. Nyt vaimo kokkaa niin hyvää ruokaa, että pojan ja mun elintasoni romahtaisi mun safkoilla.
Mieheni on tottunut makaamaan 24 h kisahallin putkassa öitä ilman ruokaa kylmällä betonilattialla maaten ja kusenlemussa, juomanapin vieressä, siis aukinainen betonipönttö, jota ei voi vetää ja sinne on kustu vuosia.
Juomanappi on siis aivan vanhalle kuselle lemuavan aukon vieressä, jota pytyksi kutsutaan. Ei ole vassapaperia jos tulee paskahätä. Eikä siellä saa ruokaa eikä lääkkeitä. 24 h voivat lain mukaan pitää siellä. Näin kertoi mieheni. Ja nukkui alasti kylmällä betonilattialla paukkupakkasella. Heikko lämitys oli kuulemma. Noin 10 celsiusastetta.
Juomanappi on siis aivan vanhalle kuselle lemuavan aukon vieressä, jota pytyksi kutsutaan. Ei ole vassapaperia jos tulee paskahätä. Eikä siellä saa ruokaa eikä lääkkeitä. 24 h voivat lain mukaan pitää siellä. Näin kertoi mieheni. Ja nukkui alasti kylmällä betonilattialla paukkupakkasella. Heikko lämitys oli kuulemma. Noin 10 celsiusastetta.
Jos hän lopettaisi ja homma siirtyisi minulle, pärjäisimme kyllä mutta ruokien taso laskisi ainakin väliaikaisesti.
laittaa viikolla erinomaista ruokaa jos on kotitoimistolla:) Minä sitten viikonloppuisin pidemmän kaavan mukaan.
typerä kysymys....???