Montako päivää mihesi pysyisi elossa jos lopettaisit ruuanlaiton?
Kommentit (38)
Jos mieheni lopettaisi ruuanlaiton, kuolisin nälkään.
Tekee nyt jo vähintään puolet meidän ruuista. Leipoo myös.
Sen jälkeen lähtisi kauppaan ostamaan ison kasan valmisruokia tai pizzaa.
Olen kateellinen teille, joiden miehet osaavat ja haluavat kokata!
näkisin jos mies ei ruokaa tekisi. Perus juttuja kyllä teen mutta mies kaikki vähänkin vaativammat. Jos lapset ei ole kotona en tee ruokaa päiviin....
kun minä. Eli hyvin pysyisi hengissä!
Toistaiseksi tehnyt sunnuntairuokia. Erilaisia herkkuja, joita syödään määrän takia useampi päivä. Ehkä keskiviikosta tulisi sitten pikkusunnuntai tai hänenkin ruoanlaitto arkipäiväistyisi.
Laittaa suurimman osan ruoista, arkena ja viikonloppuisin. Miehen työmatkojen aikana syönkin sit aika kehnosti. Eli näinpäin meillä.
Jos mieheni lopettaisi ruuanlaiton, kuolisin nälkään.
taitaisi juuri hetkauttaa. Toisin päin kivistäisi enemmän.
Mies pysyisi elossa ja voisi hyvin kuten ennenkin. Itsellä voisi mennä vähän yksipuoliseksi syömiset. Ei kai kukaan, minä itsekään, jaksa ikuisesti jauhelihakastiketta, makaronilaatikko, uunilohta ja kanakastiketta.
Meillä siis mies yleensä kokkaa :)
kuin se viittis ite kokata eli luultavasti loputtomiin :)
Kokeileppa? Luultavasti se ukkosi kokkaa paremmin kuin sinä. Muttei viitsi, kun laitat kuitenkin aina. Se vain on fiksu. Miksi rasittua turhaan, kun sinä teet.
Ja veikkaan vielä, että äijäsi käy töissä ja sinä et. Istut kotona mähöämässä päivät pitkät, joten siivoa ja laita sitä ruokaa. Jos näin ei ole, niin älä tee sitä ruokaa, ole syömättä.
Sillä on vararavintoa ja osaa kontata alasti sohvalta vesihanan ääreen ja juoda hanasta. Putkassa on tottunut elämään vesinappia painamalla ja ilmasta hörppimällä.
joka todella osaa kokata. Mutta meidän lähistöllä on myös niin monta niin hyvää ravintolaa että en mäkään tosin nälkään kuolisi vaikka mies lakkaisi kokkaamasta herkkujaan meille.
hyvissä ruoissa, niinkauan, kuin hänen äitinsä eläisi! Menisi nimittäin äitinsä luo syömään.
Sit kun äiti kuolisi, ostaisi varmaan eineksiä?
On hän pian 3 kk pysynyt, samoin 3 lastamme...
kunnes päivittäinen makkaran syönti tukkisi verisuonet ja veisi hengen.
Tai ei ainakaan nälkään kuolisi. Mies osaa tehdä vähintäänkin yhtä hyvin ruokaa kuin minä ja tekeekin yleensä viikonloppuisin.
joten kai tuo hengissä pysyisi