Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyviä kirpputoreja Seinäjoen tai Vaasan seudulla?

Vierailija
09.10.2011 |

Seinäjoelta tai sieltä pohjoiseen tai Vaasasta tai sieltä itään siis. Myyjäksi hinkuisin, kun tuota roinaa on niin paljon.

Ehdoton vaatimus on, että hintalaput pitää saada tehdä itse. Ei mitään noudettavia lappuja eikä edes netistä tulosteltavia. Tykkään leikata itse jotain keksipaketteja paloiksi, tuntuvat olevan ainoita lappuja, jotka oikeasti kestävät pöydässä sen viikon tai kaksi. Ja vaatteisiin pitää saada kiinnittää laput muutenkin kuin sillä ampumakoneella.

Muita ehtoja ei ole. :D

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Citymarketin takana. Muita en tiedä.

Vierailija
2/6 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välissä asuin vuositolkulla ihan muualla, joten olen näistä ihan pihalla. Meiltä tosiaan yhtä pitkä sekä S-joelle että Vaasaan, joten nyt on ihan sama, kummassa myy...

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alakylän lähellä olevan Citymarketin takana. En osaa vastata noihin hintalappuasioihin, enkä tiedä paljonko on viikkovuokra mutta käsittääkseni suht hyvämaineinen kirppis ja siisti verrattuna moneen muuhun. Parkkipaikat aina täynnä kun sielä käy (nykyään harvemmin kun en enää asu Seinäjoella) eli asiakkaita ainakin on.

Vierailija
4/6 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja 28.10. alkaen sain pöydän. Eli on pitkät jonot!

Vierailija
5/6 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja 28.10. alkaen sain pöydän. Eli on pitkät jonot!

Puolituttu oli just varannut jostain shoppiksesta ja sieltä sai äkkiä, mutta siellä vissiin pitää olla ne tietynlaiset hintalaput. :(

ap

Vierailija
6/6 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

teollisuusalueella toinen. Tuo shoppis on parempi ja se on siinä Rehuraision tornin lähellä katsastusaseman vieressä, kun tullaan Nurmosta päin...Vaikee selittää :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän