Timo T. A. sokea ja ei osaa puhuakaan
Varmasti vaikea paikka jos tajuaa tilanteen.
Olisi armollisempaa kun olisi autaan tietämätön tilastaan.
En ole koskaan pitänyt Mikkosesta enkä nykyisestä rouvasta. En kuitenkaan edes heidän perheelle soisi tuollaista kohtaloa.
Timo teeaata olen pitänyt niljakkeena ja itseään muita parempana pitävänä. Edes suosionsa huipulla ei herättänyt minussa mielenkiintoa.
Viime vuosien julkisuustyrkkyys on ollut etovaa. Säälittää ne pienet pojat.
En ymmärrä niitä jotka ovat vahingoniloisia Mikkosen kohtalosta, käväisin Iltalehden keskustelupalstalla ja siellä on aika paljon ilkeämielistä kirjoittelua. Monilta ihmisiltä puuttuu kyky empatiaan.
Onkohan Timo T A lopun ikäänsä muiden autettavissa vai pystyykö kuntoututumaan ja mille tasolle.
Onko Ninan tulevaisuus omaishoitajana seuraavat 20 vuotta vai kenties enemmän.
Kommentit (47)
Tällainen nero paljastaa ihmisten heikkoudet ja muistuttaa kristilliseen tapaan ettei kukaan ole synnitön.
Sellainen provokaattori, joka esiintyy kuten te. Muistuttaa äärimmäisillään siitä millaisia te itse olette ja miten te itse käyttäydytte.
Olet kamala!
En minäkään pidä Mikkosista (lue: heidän mielipiteistä) mutta ei tällästä vammaa kukaan tilannut tai tätä kukaan ansainnut!!!
Miten kehtaat tollasia edes sanoa? Sairaskohtauksia ja onnettomuuksia nyt tapahtuu kaikista mukavimmillekin ihmisille.
Monesti ihmisiä ärsyttää jokin piirre henkilössä, joka muistuttaa heitä itseään.
Esim. hurskastelu kristillisillä arvoilla, vaikka on itse vedätetty ex-aviopuolisoa nyxän kanssa varsin törkeästi? Aika monessa avioliitossa ei näin tehdä...
Monesti ihmisiä ärsyttää jokin piirre henkilössä, joka muistuttaa heitä itseään.
Esim. hurskastelu kristillisillä arvoilla, vaikka on itse vedätetty ex-aviopuolisoa nyxän kanssa varsin törkeästi? Aika monessa avioliitossa ei näin tehdä...
ihan normaalia.
Tällainen nero paljastaa ihmisten heikkoudet ja muistuttaa kristilliseen tapaan ettei kukaan ole synnitön.
Sellainen provokaattori, joka esiintyy kuten te. Muistuttaa äärimmäisillään siitä millaisia te itse olette ja miten te itse käyttäydytte.
tuollaista kohtaloa ette soisi? Siis tarkoitan, kuten joku muukin tuolla yllä, että Meikku on turvoksiin vastaavia tapauksia ja kuka heille lämpimiä ajatuksia täältä itkee?? Kauheaa se on, mutta samaa kauheutta kokee moni muukin perhe joka pvä..