Paistettiin 6 kpl munkkeja (kaupan pakastealtaasta) ja syötiin kaikki miehen
kans kahdestaan. Ja vielä ihmettelen, kun lihon ja lihon.... huoh!
Kommentit (21)
nyt ei ole ja olen laitunut yli 10 kiloa. Tarkkaa lukua en edes tiedä kun kotona ei ole vaakaa.
Kannattaa ryhtyä köyhäksi. kun ei ole varaa syödä, niin laihtuu ja varmasti ilman liikuntaa ja laihdutuskuuria.
cocktailpiirakoita paistumaan.... ap
kun puolet maailmastia kärsii nälkäkuoleman partaalla!
Toivottavasti olet ylpeä läskeistäsi, läski, koska olet hankkinut ne viattomien lasten VERELLÄ!
se on kokonaisuus kun ratkaisee.
niin pysyy tämäkin päivä kohtuudessa. ap
Toivottavasti olet ylpeä läskeistäsi, läski, koska olet hankkinut ne viattomien lasten VERELLÄ!
ap
syön kohtuudella keräämättä läskikasoja roudattavaksi mukanani.
En tajuu miten joku voi mässäillä tuolla tavalla. Söin eilen kaksi lyhyttä riviä suklaalevystä ja ehkä 6 lakupalaa ja mulla vatsa kramppaa ja olo on huono! No olenkin syönyt karkkia/suklaata viimeksi kesälomalla heinäkuussa. En tajuu miksi aikuisen ihmisen pitää ahtaa itseensä rasvaa ja sitten vinkua ylipainosta ?! Ei vaan ymmärrä. Ja kyllä, olen normaalipainoinen ja lapseni myös.
uuh... tämä oli hauska! "Viattomien lasten VERELLÄ!"
Olisi hauska tutustua tämän kirjoittajaan, aika erikoiselta persoonalta vaikuttaa :D
En tajuu miten joku voi mässäillä tuolla tavalla. Söin eilen kaksi lyhyttä riviä suklaalevystä ja ehkä 6 lakupalaa ja mulla vatsa kramppaa ja olo on huono! No olenkin syönyt karkkia/suklaata viimeksi kesälomalla heinäkuussa. En tajuu miksi aikuisen ihmisen pitää ahtaa itseensä rasvaa ja sitten vinkua ylipainosta ?! Ei vaan ymmärrä. Ja kyllä, olen normaalipainoinen ja lapseni myös.
ap, olen karppaaja ja normaalipainoinen minäkin- vielä ;)
En ole ylipainoinen, siinä hilkulla tosin kyllä.
ovat niitä kaikista pahimpia tapauksia! Kuvittelevat olevansa normaaleja eläen inhottavassa itsepetoksessa!
Tai mikrotitte? Noi pakastemunkit on käsittämättömän hyvä keksintö.
äidinkielen tunnille typerys.
minulta uppoaa yksi pussikin kokonaan.
Mukava mässäillä, kun vaimo on raskaana. Saa luvan lihota yhtä paljon.
Kiva istuskella kotona ja katsella paskaa televisiosta ja kitata kurkusta soodajuomia + leivoksia ja roskaruokaa. Suklaata palan painikkeeksi. Nami nam. Välillä nostellaan kankkua sohvalta ja päästetään rätisevää ilmaan. Sitten kinataan kuka hakee sipsipussin ja dippin. Ja lisää soda poppia kitaan. Minkähän leffan katsoisi.
On vielä irtokarkkia 20euron säkki ja soodacolaa.
Soda pop, soda pop, soda pop. Pop pop nakkia ja sinaappia, perunasalaattia, oi voispa jo vappu.
koska en ole missään vaiheessa väittänyt olevani normaali, mutta toisaalta en ole itseäni satakiloiseksikaan syönyt. Myönnän silti ihan suoraan, että syömiseen liittyvät asiat on minulle ongelmallisia. Tuskin kenenkään mielestä on normaalia syödä 6 munkkia putkeen?
t: edellinen
ovat niitä kaikista pahimpia tapauksia! Kuvittelevat olevansa normaaleja eläen inhottavassa itsepetoksessa!
koska en ole missään vaiheessa väittänyt olevani normaali, mutta toisaalta en ole itseäni satakiloiseksikaan syönyt. Myönnän silti ihan suoraan, että syömiseen liittyvät asiat on minulle ongelmallisia. Tuskin kenenkään mielestä on normaalia syödä 6 munkkia putkeen?
t: edellinen
Mitä maa päällään kantaa pettämisen ja sukurutsauksen jälkeen, oletko ajatellut hakevasi apua siihen bulimiaan joka tod.näk. on äitynyt niin pahaksi että et tiedä itsekään mitä kaikkea tunget suuhusi? Minun mielestä nyt sinun olisi aika kertoa miehellesi kaikki ihan lausta alkaen ja hakeutua päivystävälle mielenterveyshoitajalle, kyllä niillä keinot on siihen että loppuu se hotkiminen ja munkkien piilottelu vaatekaappeihin sitähän sinä eittämättä teet että piilottelet ruokaa kaappeihin, lipastoihin, laukkuusi etc. Olen pahoillani pyuolestasi ja en koe että voit itsenäisesti selviytyä jääkaapin lähellä tai hoitaa ostoksia kauapassa, vielä kerran olen pahoillani puolestasi!
Tai mikrotitte? Noi pakastemunkit on käsittämättömän hyvä keksintö.
äidinkielen tunnille typerys.
Mua ei taideta enää edes kouluun päästää. Mutta en vieläkään näe, mikä meni niin väärin,. että sun kuppis kaatui?
Kun minä teen munkkeja, niitä tulee kerralla n. 50 ja kaikki menee päivässä, syöjiä 5, kaikki normaalipainoisia.
Eilen söin iltapalaksi pizzan, aamulla pari sämpylää rasvaisen juuston kanssa. Kohta leivon banaanikakun.
no kyllä yksi aikuinen syö helposti 6 munkkia ja juo 5 mukia kermakahvia päälle.
Miten pieniä ihmisiä oikein olette, jos ei 6 munkkia mahdu?
Mitä sillä on väliä minkä näköinen on. Kuollaan kuitenkin, ihan sama onko läski vai lihaksikas, kuten minä. Tää on totuus.
Rohkea munkin syö ja pelkuri jättää välistä. Niitä munkkeja ei kuitenkaan enää saa, kuolemansa jälkeen. Meillä on yksi elämä ja elämän tehtävänä on syödä niin monta munkkia, kuin jaksaa. Palkintoja ei jaella, ainoastaan munkkeja.
Syökää nyt.
Noi pakastemunkit on käsittämättömän hyvä keksintö.