Hitto et mua ärsyttää toi vetelys mies,
koko aamun olen taas hoitanut muksuja, joka vkl sama juttu, äijä nukkuu puolille päiville ja itse herään aikaisin hoitamaan. Ollaan käyty saunassa, leikitty, syöty.. Vähän väliä käynyt herätelemässä miestä, vienyt kahvia.. Ja nyt kun pääsin koneelle huilahtamaan muksut pomppi isänsä luona sängyn päällä, 2v kuopus tippui ja alkoi hirveä huuto niin eiköhän sieltä kuulu " ***** (minä) etsi tutti! "
Ei edes 5minuuttia voi olla, että passuutettais. Sanoin kyllä, että helvetti sentään saa mennä itse etsimään tutin tyttö sylissä, ei kerta voinut edes sen vertaa katsoa, ettei mitään tapahdu. Perkele.
Miten saisin miehen heräämään yhtä lailla aamuisin hoitamaan muksuja?
Miten muilla?
Kommentit (3)
Jos seurustelee ja menee naimisiin vetelyksen kanssa, niin miten voi tulla yllätyksenä että on naimisissa vetelyksen kanssa?
naisella ei muuta tehtävää olekaan, ole onnellinen että ei yksin tarvi olla.
hankala enää muuttaa. Mä en missään vaiheessa ole ajatellut että olis mun juttuni nousta lasten kanssa. Kun nuorempi oli vauva, mies nousi isomman kanssa ja me vauvan kanssa köllöteltiin. Nykyään kun ovat isompia, heräävät itse asiassa itsekseen ja menevät kattomaan lastenohjelmia, sitten mies nousee laittamaan niille aamupalaa, joskus harvoin minäkin saatan nousta. Yleensä kuitenkin saan nukkua, koska herään arkisin miestä aiemmin töihin.
Jos jompikumpi on ollut myöhään/yöllä menoissaan, se toinen herää lasten kanssa jotta bilehile saa nukkua. Sekin sanaton, selkeä sopimus.
Meillä taitaa olla siis hyvin!!