Jos on pisamia
Niin onko ainoat värit mitkä sopii niin ns. luonnonvärejä esim. ruskea, luonnonvalkoinen ym. Siis pitää pysyä poissa harmaasta tai mustasta.
Kommentit (3)
olen ajatellut, että hiusten väri vaikuttaa. Mielestäni tummatukkaiselle, jolla on pisamia, sopii musta hyvin.
Joo ei ollut nyt myrkytyksestä kyse. =)
Itse olen tykästynyt näihin musta-valko-harmaa naisellisiin puseroihin ja valkoisiin paitoihin. On sitä nudeakin jonkun verran ja luonninvalkoista. Mutta entisenä ruskeafriikkinä se alkanut todella tökkiä kun olisi ihana jos kaikki vaatteet olisi keskenään sopivia. Minulla pisamia ja tkassa hiukan punaista tosin nyt vaaleilla raidoitettu. Sini-harmaat silmät. Jossain analyysissä olen ollut kevät ja toisessa kesä.
mut usein näin on. Kuitenkin meillä kaikilla on vaan tämä yksi elämä, eikä muita oikeastaan hetkauta yhtään se, onko jonkun päällä just oikea sävy. Jos tykkäät esimerkiksi musta-harmaa-valkoinen-punainen-yhdistelmästä tms. niin sitten pukeudut niihin.
Terveisin pisamainen, joka vaan ei pysty pitämään murretun värisiä vaatteita, vaikka kuinka on pukeutumiskonsultin opit tuoreessa muistissa. :)