Haastan vuokranantajani käräjille jos ei suostu maksamaan korvauksia
laittomasta irtisanomisesta.Lisäksi suunnittelen kanteen nostamista kunnianlaoukkauksesta.
Katotaan miten ämmän suu menee,kun luulee voivansa kohdella ihmisiä miten huvittaa!
Kommentit (24)
taas limanuljaska vuokranantajat jotka suollatteko paskaa palstan täyteen.Irtisanominen on tehty hyvien tapojen vastaisesti,ja silloin vuokrananataja maksaa ja kalliisti. Anteeksi viivyttely,kävin pikapikaa vuokranantajan omistamassa saunassa,joka kuitenkin on minun hallinnassani,josta myös maksan.
Ja kyllä,oikeuteen lähdetään minä olen vielä varaton,mutta vuokranantajalla on sitten massia millä maksaa,ja pidänkin kunnon bileet!että kun on pikku proletaarilla jalat tukevasti irti maasta!
Älä uhoa vaan TEE SE! Ja raportoi tänne miten kävi...
kuun alussa saatte ensikäden tietoa.
Soitin asianajajalle,joka kertoi korvausten määrät...huhuh...ajattelin pyytää muutamaa satasta,en tonnia,mut hei elämä on.
taas limanuljaska vuokranantajat jotka suollatteko paskaa palstan täyteen.Irtisanominen on tehty hyvien tapojen vastaisesti,ja silloin vuokrananataja maksaa ja kalliisti. Anteeksi viivyttely,kävin pikapikaa vuokranantajan omistamassa saunassa,joka kuitenkin on minun hallinnassani,josta myös maksan.
Ja kyllä,oikeuteen lähdetään minä olen vielä varaton,mutta vuokranantajalla on sitten massia millä maksaa,ja pidänkin kunnon bileet!että kun on pikku proletaarilla jalat tukevasti irti maasta!
kuun alussa saatte ensikäden tietoa.
Soitin asianajajalle,joka kertoi korvausten määrät...huhuh...ajattelin pyytää muutamaa satasta,en tonnia,mut hei elämä on.
minusta vaan tuntuu että oikeassa elämässä ei kannata iloita etukäteen.
Ja en kerta kaikkiaan usko että raportoisit pieleen menneestä lopputuloksesta tänne.
Toki voin olla väärässä ja silloin myönnän erehtyneeni mutta sitä odotellessa...
älä sä vuokrantaja tänne lässytä,odotan milloin se juntti laittaa nimen alle.Ja kyllä olen oikeudentajuinen ja mukainen.
että kun on pikku proletaarilla jalat tukevasti irti maasta!