G: Kolmeksi viikoksi yksin lomalle minne tahansa koko maapallolla. Mihin lähtisit?
Saan valmistujaislahjaksi kolmen viikon oman loman minne vaan koko maailmassa mieheltäni. Lapset ovat jo lähes aikuisia, kotiin ei jää siis mitään vaippaikäisiä ikävöimään.
En keksi, mihin menisin! Koko Eurooppa on lähes koluttu, en halua rantalomalle, enkä turistirysiin - vaikka toki esim. New Yorkin kaltaiset miljoonakaupungit ovat muutakin kuin turistirysiä :)
Mihin sinä lähtisit? Maailmanympärimatkaa ei ehdi tehdä.
Kommentit (28)
Eikö olisi mukavampaa lähteä pariskuntana ja vaikkapa vain 2 viikoksi jos se on siitä kiinni.
Oletan että ne "lähes aikuiset lapset" pärjäävät jo yksin tai vähintäänkin tuttujen turvallisten aikuisten tuella.
ottaa monen viikon lomaa. Minulla on aikaa valmistuttuani. Ja lapset kun ovat jo 18v ja 2x16v, niin pärjäävät oikein hyvin kotona mieheni kanssa ja muutenkin voisivat olla jo viikonloppujakin keskenään kotona.
Ollaan lomailtu paljon koko perheen voimin ja miehen kanssa kahdestaan, nyt on mun vuoro lähteä yksin. Enkä jaksaisi lähteä esim. tyttökavereiden kanssa.
ap
mutta jos en menisi Eurooppaan, niin Australia voisi olla varteenotettava vaihtoehto. Intia ja Japani houkuttaisivat, mutta en uskaltaisi yksin lähteä :)
New York, Vancouver Canada olisi ykkösenä tai uusi seelanti.
Mutta koska olen, mun valinnat olisi mieluisuusjärjestyksessä: 1) kiertelyä Etelä-Amerikassa rinkka selässä tai 2) safareita yms. Afrikassa reppureissumeiningillä.
Aivan loistava lahja! Yksin matkustaminen on ihan parasta!
Israeliin kibbutsille? Muutama päivä riittäisi jerusalemin ja parin muun tärkeän kohteen koluamiseen.
kolmea viikkoa Las Vegasissa, kolme paivaa riittaa.
Nyt teinit ovat muutenkin jo paljon pois kotoa, kotona on ihana rauha muutenkin.
ap