Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Äkkiä! Teen jauhelikääryleitä ja täytteeksi mm. homejuustoa, mutta mitä homejuuston kaveriksi?
Kommentit (4)
No ananas on kyllä niin makuasia että se selviää vain kokeilemalla. Minusta purkkiananas ei sovi mihinkään.
Pitäisin homejuuston ihan yksinään lihan kanssa. Tai sitten joku uunikasvismix sekaana.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Voit kokeilla myös päärynää, vähän sama makuyhdistelmä mutta ananas raikkaampi. Onhan aurajuustopizzassakin usein kinkku ja ananas.
Paprika voisi myös käydä, ehkä herkkusienet myös.
Alue: Aihe vapaa
kummatkin yhtä karseita täytteitä, mutta älä nyt ainakaan sitä ananasta laita..