Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millon otatte päiväkoti-ikäiset joululomalle?

Vierailija
08.10.2011 |

Eli millon alkaa teidän joululoma päiväkodista/hoidosta ja millon lapset menee takasin?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eskarilaisella loppuu, eli 22.12 oli vissiin jo eka lomapäivä. Nuorempi osapv-hoidossa ja aloittaa lomansa eskarilaisen kanssa. Pyritään järjestelemään, että saisivat sen viikon loman eli uudenvuoden jälkeen alkaa aherrus.

Vierailija
2/18 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

26.12. kun tämä äiti pääsee töistä. Vietetään sitten joulua hiukan jälkikäteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä meillä usein lapsi on ollut aatonaatonkin päivähoidossa, ja taas joulunpyhien jälkeen heti takaisin hoitoon.

Se kun ei noita ylitöitäkään viitsi kamalasti olla tekemässä (tai välillä ei voikaan tehdä) jotta saisi vapaapäiviä niin sitten on menty näin.

Tänä vuonna sentään sai ottaa ihan lomarahoja vapaina (ennemmin kielletty) joten saan järjesteltyä osan koululaisen joululomasta vapaaksi. Mies taas pääsääntöisesti joutuu olemaan välipäivät aina töissä, ja tekemistä olisi enemmän kuin ehtisi tehdä.

Vierailija
4/18 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin kun itsekin olen lomalla!

Vierailija
5/18 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapset on ennen joulua hoidossa 16.12 asti ihan normipäivät ja menevät sitten joulun jälkeen 9.1.12 taas hoitoon.

Mukavaa, kun saavat lomaa päiväkodista. On se lapsille aika rankka paikka

Vierailija
6/18 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolloin 23.12. alkaa minunkin jouluvapaani. Olen kyllä ollut jo 21.-22.12. etätöissä kotona ja samalla valmistellut joulua töiden lomassa.

Lapsi menee takaisin päiväkotiin 16.1. sillä pidetään talviloma tuossa samassa miehen kanssa. Jos ei pidettäisi niin lapsi palaisi päiväkotiin 2.1. ja me samalla töihin.

Vierailija
7/18 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vapaapäivä. Meillä olisi vielä tuo päivä töitä, mutta päiväkoti on kiinni, joten täytyy järjestää jotain. Varmaan heti uuden vuoden jälkeen eka arkipäivä menee takaisin hoitoon.

Vierailija
8/18 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas tänäkin vuonna näin. 23.12. viimeinen hoitopäivä ja 27.12. takaisin hoitoon. 21. ja 22.12 ovat vapaita hoidosta, kun mulla on vapaat. Olen sitten aaton ja joulupäivän töissä. Onneksi edes mies on vapaalla pyhinä.

Vierailija
9/18 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen koko joulunajan lomalla ja ne välipäivät mutta lapsi saa olla hoidossa.

Tykkää olla pk:ssa ja niistä välipäivistä ei saa maksuhyvitystä.

Itse tarvitsen myös lomaa ja nautin niistä päivistä.

Vierailija
10/18 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin yksinkertaista

Vierailija
11/18 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

omakin joulu.

Vierailija
12/18 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset vain joulun eli 24-26.12. poissa päivähoidosta.

Vierailija
13/18 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi viikkoa. Sitten kun palaan töihin, olen varmaan seuraavat vuodet jouluisin töissä eli silloin poika on lomalla sen viikon, mitä miehen joululoma on.

Vierailija
14/18 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoitti minua joka kerroin että lapset poissa vain joulun eli 24-26. niin kaikilla ei töistä ylimääräisiä vapaapäiviä joulun aikana. Sekä minun että mieheni työpaikalla niin paljon lapsiperheitä että kaikki eivät saa aina vapaitaan silloin. Mieluiten itsekin pitäisin pitkän jouluvapaan mutta ei viitsi "sairastua" koska se moraalisesti väärin.

Vierailija
15/18 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tylsästi viikonlopuiksi joten ylimääräisiä vapaapäiviä ei ole kuin Tapaninpäivä ja Loppiainen. Todennäköisesti lapsi on tarhassa noita normiarkipyhiä lukuunottamatta.

säästän mielummin lomia ensi kesään kun lapsi menee kouluun.

Vierailija
16/18 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja päättyy 9.1. Meidän perheessämme lapset ovat arvokkaampia kuin työ ja haluamme panostaa heihin antamalla mahdollisuuden pitempään lomaan ja aikaan perheen kesken. On pelkkää valetta väittää ettei jokainen vanhempi voisi omilla valinnoillaan vaikuttaa esimerkiksi lastensa joululoman pituuteen. Jos oma ura on tärkeämpi kuin lasten hyvinvointi niin sääliksi käy.

Vierailija
17/18 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

heti silloin alkaa lasten loma, kun jonpikumpi vanhemmista aloittaa lomansa. Kuinkas muuten? Pidetään lomat hiukan ristiin, että lapsilla olisi mahdollisimman paljon lomaa päiväkodista.

Vierailija
18/18 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja päättyy 9.1. Meidän perheessämme lapset ovat arvokkaampia kuin työ ja haluamme panostaa heihin antamalla mahdollisuuden pitempään lomaan ja aikaan perheen kesken. On pelkkää valetta väittää ettei jokainen vanhempi voisi omilla valinnoillaan vaikuttaa esimerkiksi lastensa joululoman pituuteen. Jos oma ura on tärkeämpi kuin lasten hyvinvointi niin sääliksi käy.

Aivan loistavaa! Näinhän se joka alalla ja jokaisessa työpaikassa menee. :D

Minä arvostan perhettäni ja lapsiani olemalla läsnä heidän arjessa ja tarjoamalla heille mahdollisuuteen nelipäiväiseen päiväkotiviikkoon. Jouluaaton ja joulupäivän olen töissä, valitettavasti. Mutta se on minun vuoroni, kun jokaisella mun työpaikalla on päiväkoti- tai kouluikäisiä lapsia. Väliviikolle ei vapaapäiviä saa, kiitos sen, että se on vuoden kiireisin viikko alallamme ja juhlapyhät syö työvoimaa arkipäiviltä. Mutta hei, ainahan voin jäädä kotiin kokonaan arvostamaan lapsiani. Tai vaikka kouluttautua uudelleen. Pois alalta, joka on mulle se oikea.