MIKSI ostat REIMATECCIÄ etkä LENNEÄ?
Mietinpä vaan kun tuntuu että on vaikeaa saada kaupaksi huutonetissä. Myymäni Reimatecit on menneet helposti verrattuna Lenneen, joka vielä kaiken lisäksi priimakunnossa.
Kommentit (17)
Ainakin joku vuosi sitten Lennellä ei ollut kaikkia saumoja teipattu.
usein niissä on jotain frilloja tms tyttömäisiä hörhötyksiä. Siksi en ole juuri ostanut (mulla tyttöjä siis). Lennen talvihanskat on mun mielestä olleet hyviä.
En kyllä tota Reimatecin suosiotakaan ole koskaan sisäistänyt. Niissä on perinteisesti rumat leikkaukset ja käsittämättömiä väriyhdistelmiä.
usein niissä on jotain frilloja tms tyttömäisiä hörhötyksiä. Siksi en ole juuri ostanut (mulla tyttöjä siis). Lennen talvihanskat on mun mielestä olleet hyviä.
En kyllä tota Reimatecin suosiotakaan ole koskaan sisäistänyt. Niissä on perinteisesti rumat leikkaukset ja käsittämättömiä väriyhdistelmiä.
Mun myytävän olevassa Lennen takki- housut puvussa ei ole mitään hörhelöitä, ihan perus takki ja housut :)
ap
Lenneä kuin Reimateciä! En ole ymmärtänyt koskaan tuota Reimatec- vouhotusta. Tuttavilla on Reimateciä, eikä laatu kyllä sokaise, mitä ovat niistä kertoilleet. Lenne on sitäpaitsin paljon kauniimpi. Tuntuu, että tuo "reimatecceily" on semmoista reima-uskovaisten touhua..meillä on aina käytetty..eikä vaihdeta merkkiä..ei vaikka saisi samalla rahalla laadukkaampaa ja kauniimpaa..
Lenneä kuin Reimateciä! En ole ymmärtänyt koskaan tuota Reimatec- vouhotusta. Tuttavilla on Reimateciä, eikä laatu kyllä sokaise, mitä ovat niistä kertoilleet. Lenne on sitäpaitsin paljon kauniimpi. Tuntuu, että tuo "reimatecceily" on semmoista reima-uskovaisten touhua..meillä on aina käytetty..eikä vaihdeta merkkiä..ei vaikka saisi samalla rahalla laadukkaampaa ja kauniimpaa..
kun kaksi vanhinta lastani olivat pieniä. Mutta sittne tajusin että Jonathania esim. saa puolet halvemmalla ja ihan oikeasti en ole huomanut mitään eroa niissä! Ainoastaan tähti Jonathania en ole ostanut kuin yhden haalarin ja siinä katkesi muoviset jalkalenksut heti joten jäi vähän huono maku. Mutta Jonathanin classic mallisto rulettaa, tosin ei siinäkään joka vuosi kuosit ole parhaimmasta päästä mutta tuntuu että Reimateceissä nuo väriyhsidtelmät ovat kammottavia, etenkin pojille :/ Lenneä on meillä ollut vain kerran ja ei valittamista todellakaan ollut.
ap
No voin ostaa Reimatecia, Lenneä, Travallea, Lassiea, IcePeakia, Jonathania, Minymoa tai Seppälänkin vaatetta tai montaa muutakin vaatetta. Ihan kaikki olen ostanut, kun on silmää miellyttänyt ja laatu tuntunut olevan kohdillaan. Kaikki vaatteet olen saanut myös myytyä eteenpäin.
Entä mikä tämä Lenne on?
T. viidettään odottava
Reimatec on kosteussuojattu, saumat teipattu. Reimassa näin ei ole. Ja onhan siinä hinnassakin eroa. Sama valmistaja kuitenkin.
reimatec on tuttu, Lenne ei.
Ymmärrän, mutta mitathan saa aina kysymällä ;) Mietin että olisiko ppitäny laittaa ilmoitukseen jo valmiiksi ne mutten kuitenkaan laittanut..
ap
Malli on outo, hihat jäävät ihan liian lyhyiksi vaikka muuten takki/puku olisi sopiva/iso. Joskus vertasin, että koon 104 Reimatecit hihat olivat noin 5cm pidemmät kuin samankokoisessa Lennen haalarissa.
Siksi en osta Lenneä.
että Reima on vain niin tuttu tuotemerkki, että kaikki luottavat siihen ja menee kaupaksi vaikka kuinka huonokuntoisena. Lenneä ei edes myydä monessa paikassa mm. pikkupaikkakunnilla, joten ihmiset eivät tunne tuotemerkkiä eivätkä laatua, eivät uskalla ostaa "halpamerkkiä".
Itse olen ollut laatuun tyytyväinen ja olen myynyt vaatteet eteenpäin (poikien hörhelöttömiä).
En voi ostaa kenellekään kolmesta lapsesta, kun hihat jäävät aina ihan liian aikaisin lyhyeksi, vaikka muualta mittaa riittäisi. Sama juttu Travallen Remu vaatteissa.
Vertasin kerran Reiman 86cm haalarin hihaa Lennen 92cm haalariin ja olivat saman pituiset. Ei meille ikinä. Mutta en kyllä välttämättä aina ostaa niitä Reimatec vaatteitakaan, ei sen puoleen.
en minä jaksa niiden mittojen mukaan miettimään, onko tämä nyt meidän lapselle sopiva.
Ostan vaatteen, jonka TIEDÄN olevan oikeankokoinen.
reimatec on tuttu, Lenne ei.
Ymmärrän, mutta mitathan saa aina kysymällä ;) Mietin että olisiko ppitäny laittaa ilmoitukseen jo valmiiksi ne mutten kuitenkaan laittanut.. ap
Uuten kalliita ja vielä "säilyttävät" arvonsa paremmin kuin monet muut. Meillä on ollut kaikkea Remuista Reimateceihin ja eipä niissä eroja ole ollut pahemmin. Tykkään Remujen ulkonäöistä yleensä ja uusin löytö oli Erätukun myymä North Ice 2-osainen talvipuku. Aivan loistavaa laatua. Edes 6-vuotias poika ei talvessa saanut juuri polviin haalistumaa aikaiseksi. Lämpimät oli ja kosteutta pitivät loistavasti.
En tiedä, kunhan aattelin.