Lue keskustelun säännöt.
Maksoin juuri laskuja 900e:lla, tuleehan elatusmaksu
Kommentit (3)
linkki vinkistä. tarkistin sieltä asian.
Siis miten niin mikä kaupunki vielä maksaa elareita? Siis aika monikin. Kui?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Elatustuen maksu siirtyi kunnilta Kelalle jo vuosia sitten...
linkki vinkistä. tarkistin sieltä asian.
Siis miten niin mikä kaupunki vielä maksaa elareita? Siis aika monikin. Kui?
vielä elareita?