Ikean leikkipaikan ikärajoista!
Oliko raja 7v vai mikä? Tänään ollaan menossa Ikeaan ja kyllä mun 9v tyttöni menee leikkipaikalle 7v veljensä kanssa. Tyttö saman kokoinen kuin veljensä joten tuskinpa vaan jyrää siellä kenenkään pikku pilttiä ei muutenkaan koskaan riehu. Jos tää on palstalle nyt kauhea ongelma niin muuta en voi sanoa kuin LÄLLÄTILÄÄ MUA EI VOIS VÄHEMPÄÄ VÄLLÄTTÄÄ!
Kommentit (10)
Kiva opettaa lapselle että valehteleminen on oikein.
Lapsihan siinä aina kuulee sen merkityn ikänsä. Hoitajat aina lukevat lapun ääneen, eli sanovat "...eli Neea, 8v...).
Minä en kehtaisi.
kun tiedän ettei siitä ole haittaa kenellekään :D nyt voitkin loppu päiväsi päivitellä ja repiä peliverkkareitasi. Mukavaa viikonloppua me mennään kohta Ikeaan. p.s. eikä siellä muuten koskaan ole ikää ääneen luettu! t. ap
kun en jaksa sen jatkuvaa valitusta ja yrmyttämistä, on paljon mukavampi shoppailla ilman sitä ja kotiinkaan ei voi jättää, kun on ihan vahdittava
aion sanoa, et sen henkinen ikä on tällä hetkellä nippa nappa 3v. =)
t. ohis jonka lapset usein siellä leikkimässä!
tyttölapseni onnistuu siellä jotain hajottamaan niin maksan enemmän kuin mielelläni :) t. ap
Kiva opettaa lapselle että valehteleminen on oikein.
Lapsihan siinä aina kuulee sen merkityn ikänsä. Hoitajat aina lukevat lapun ääneen, eli sanovat "...eli Neea, 8v...).Minä en kehtaisi.
Muistan kun lapsena vanhemmat sanoivat iän joskus alemmaksi, jotta pääsisin lastenlipulla. :-)
tykkää munkin poika siellä olla, mutta oikeesti, miten se voi olla näin tapetilla ?
Yksinkertaisesti jos ei ikää ole, ei mennä.
Ja onko sinne Ikeaan pakko mennä joka pv. Jätä lapset isälle ja mene yksin hakemaan ne lastulevyhuonekalusi.
tyttö 9v meni ihan täydestä kun huijasin iän :D t. ap
8 v eli 9 v ei pääse. iät vanhempi kirjoittaa tietoihin.