Nyt Toivola ja Modig loukkaantuvat, hah hah...
Kommentit (23)
Ei säväyttänyt millään tavalla. Tuli mieleen, että Lehtola on pienessä sievässä keksinyt muka-hauskan kirjoituksen, joka ei kuitenkaan sitten selvinpäin olekaan niin hauska.
jo paljon varmasti oppineetkin. Jätetään Lehtola vaan ihan omaan arvoonsa.
:D
jos ko. jutussa olisi toivolan ja modigin tilalla perussuomalaisia?
Se tuppa olemaan katkera ja puuttumaan epäolennaisiin asioihin. Ankea hahmo. Ei sillä nyt ole niin väliä, ketä se ruotii, kun ruotii noin huonosti.
Jos persuhomot tanssisivat eduskunnassa, niin jo revittäisiin juttua miten persukirnut tanssivat työajallaan!
Se tuppa olemaan katkera ja puuttumaan epäolennaisiin asioihin. Ankea hahmo. Ei sillä nyt ole niin väliä, ketä se ruotii, kun ruotii noin huonosti.
Mulla ei lähtökohtaisesti ole mitään persuja vastaan, suhtaudun politiikkaan hyvin asialähtöisesti enkä ole edes kovin puolueuskollinen. Mutta tämä käydyn keskustelun taso on niin erilainen joka kerta, kun persujen kannattajat saavat jostain tukea muiden lyttäämiselle. Mun mielestä on naurettavaa puuttua siihen, mitä joku on, sen sijaan, että keskityttäisiin siihen, mitä joku tekee/sanoo.
Mulla ei lähtökohtaisesti ole mitään persuja vastaan, suhtaudun politiikkaan hyvin asialähtöisesti enkä ole edes kovin puolueuskollinen. Mutta tämä käydyn keskustelun taso on niin erilainen joka kerta, kun persujen kannattajat saavat jostain tukea muiden lyttäämiselle. Mun mielestä on naurettavaa puuttua siihen, mitä joku on, sen sijaan, että keskityttäisiin siihen, mitä joku tekee/sanoo.
ja tämä Lehtonen kerrankin käänsi asetelman toisin päin.
erittäin hedelmätöntä lytätä mitä tahansa ryhmää tai hahmoa hänen ominaisuuksien tai taustan perusteella. Kun ihan oikeasti tässä pitäisi olla kysymys puhtaasti asioista. Niin persujen, kuin kaikkien muidenkin kohdalla. Siksi tuo kolumni ja sen herättämät riemastuneet kommentit on niin väärä tapa käydä tätä keskustelua. Tavallaan ymmärrän persujen patoumat, mutta eikö tässä nyt vain vajota heitä pelkän perussuomalaisuuden takia lytänneiden tasolle. Mä en vaan pysty näkemään tässä mitään arvoa, joten lienee syytä poistua keskustelusta.
erittäin hedelmätöntä lytätä mitä tahansa ryhmää tai hahmoa hänen ominaisuuksien tai taustan perusteella. Kun ihan oikeasti tässä pitäisi olla kysymys puhtaasti asioista. Niin persujen, kuin kaikkien muidenkin kohdalla. Siksi tuo kolumni ja sen herättämät riemastuneet kommentit on niin väärä tapa käydä tätä keskustelua. Tavallaan ymmärrän persujen patoumat, mutta eikö tässä nyt vain vajota heitä pelkän perussuomalaisuuden takia lytänneiden tasolle. Mä en vaan pysty näkemään tässä mitään arvoa, joten lienee syytä poistua keskustelusta.
Kuten kaikki Lehtolan "kolumnit", aiheesta riippumatta.
Ei tule mieleen, että toi blogien väsääminen on näiden ihmisten ammatti? Mitä enemmän keskustelua herättää sen parempi.
Mua aina ällistyttää, että nää mattiskot sun muut otetaan niin viimeisen päälle raskaasti, se on ironiaa, kärjistystä ja provosointia, joka yllättävää kyllä aina menee täydestä?
Luoja, anna mulle anteeksi
Kirjoittanut Jyrki Lehtola
"Vastenmielinen ajatushan tämä on, mutta entä jos Timo Soini – luoja, anna mulle anteeksi – onkin joskus oikeassa?
Soinin mukaan valtamedia ei käsittele samalla tavalla muiden puolueiden kansanedustajien toimintaa kuin se käsittelee perussuomalaisten toimintaa.
Kamala väite, heikottaa, miten se voi noin sanoa, ällö mies, mehän olemme täällä valtamediassa objektiivisia, kävimme kerran journalismin objektiivisuus -luennollakin, kun polkupyörämielenosoituksen ja idun naimisen väliin sattui jäämään aikaa.
Ja jos me olemme täällä subjektiivisia, se johtuu siitä, että olemme oikeassa, kaikki oikeassa olevat kaverimmekin tykkäsivät, kun päivitimme Facebook-statukseemme aika osuvasti, että James Hirvisaari on tyhmä.
Hyville ihmisille on eri säännöt.
Silvia Modig juonsi televisiossa Popkult-ohjelmaa, jossa se ankeana yritti olla jotain mieltä, mutta oli vain ankea. Sitten se äänestettiin eduskuntaan, koska ihan varmaan sillä täytyy olla oikeita ajatuksia, kun se on tv:stä tuttu suomenruotsalainen vasemmistolesbo, voi tuota ihanaa toiseuden määrää.
Eduskunnassa Modig pohti, miten auttaa vähäosaisia tai joitain ja se perusti rock-kerhon, jossa kuunnellaan rockia ja ollaan toooosi huolestuneita muusikoiden emmä tiä jostain varmaan ollaan huolestuneita.
Jani Toivola on näyttelijä-juontaja, joka perusti ekomuotiliikkeen todistaakseen, että ihminen voi samaan aikaan ajatella oikein ja pukeutua rumasti. Sitten se valittiin eduskuntaan, koska se on tummaihoinen, tv:stä tuttu, oikeita ajatuksia omaava homoseksuaali, mä kuolen tähän eksotiikan määrään.
Eduskunnassa Toivola keskittyi ensin Tanssii tähtien kanssa -ohjelmaan, ja jottei syntyisi sellaista kuvaa, että tässä vain tanssitaan eduskunnan ulkopuolella, Toivola perusti eduskuntaan tanssikerhon.
Ihan kiva. Modigin ja Toivolan asenne kielii terveestä suhtautumisesta eduskuntatyöhön. Ne eivät enää jaksa valehdella muiden perässä, että hirveen raskasta duunia tää kansan edustaminen, vaan keksivät parempaa tekemistä.
Mutta mitä jos ne olisivat, hiiiiirveä ajatus, yrjöön, perussuomalaisia?
Mitä jos Jussi Halla-Aho olisi uutena kansanedustajana osallistunut Maajussille morsian -ohjelmaan ja sen jälkeen perustanut eduskuntaan nauruvillurizumba-kerhon?
Voi sitä oikeutetun raivon määrää. Meidän rahoilla siellä kreisizumbattaisiin, nyt kirjoitan närkästyneen näkökulman siitä, että kansanedustajalla on parempaakin tekemistä kuin zumbaaminen, niin kuin olla jotain epämääräistä mieltä asioista, joista sillä ei ole riittävästi tietoa.
Tai jos James Hirvisaari perustaisi keskeislyriikkakerhon, jossa kirjoitettaisiin runoja siitä, millaista on olla James Hirvisaari? Kahdeksankymmentä blogia ja kolumnia olisi jo ilmestynyt aiheesta, jotka alkaisivat kysymyksellä ”Näinkö perussuomalaiset suhtautuvat kansalta saamaansa mandaattiin?”, eikä niitä pidempään jaksaisi lukeakaan.
Vastenmielinen ajatushan tämä on, mutta entä jos Timo Soini – luoja, anna mulle anteeksi – onkin joskus oikeassa?"
:D
mutta kannattajat jakaa kuin uskovaiset propagandaa ja haukkuu aina muita joten mielestäni persukannattajat ovat alhaisin lajike.
jonka suusta saimme kuulla typeryyksiä ja sammakoita. Nyt meillä on persukansanedustajat, Hakkarainen, Oinonen, Halla-aho, James.....uudet suvilindenit.
Ok, Soini voi olla oikeassa joskus. Mutta vastaako Soini kymmentä tavallista löyhäsuupersukansanedustajaa? Vai tusinaa?
Katsokaas kun ei-persutkin voivat pitää tuollaisia perseellään eduskuntaan päässeitä Toivoloita ja Modigeja ala-arvoisina.
Ei tarvi olla persu tajutakseen, että kyrvän sullominen anukseen on huono meriitti poliittiselle uralle. Mitä muuta noilla on kuin seksuaalinen kieroutuneisuus, jolla ne pääsivät?
koittakaa nähdä se ydinasia sieltä sisältä, ihan tottahan tuo puhuu.