Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt on eropäätös tehty!

Vierailija
08.10.2011 |

Ja mun täytyy myöntää, että hyvältä tuntuu! Tätä on pitkään mietitty, ja tähän on valmistauduttu. Tuntuu, että vihdoin voin hengittää! Ei tarvii enää stressata miehen tekemisiä, eikä tarvitse enää kärsiä siitä jatkuvasta epäluottamuksesta. Kun ei voi edes siihen luottaa, kun mies sanoo menevänsä ruokakauppaan. Toki, helpotuksen ohella on myös suru. suru siitä, että lapsi ei saakaan ydinperhettä. Mutta niin paljon ja pitkään yritin, että pakkohan se on periksi antaa, kun ei vain suhde toimi.

Hyvää huomenta kaikille! :)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuntuu, että paino putoaa hartioilta niin silloinhan päätös on oikea. Minä vielä odotan lasten kasvua ja sitten teen samoin.

Vierailija
2/3 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä eropäätös tuli toissapäivänä ja tänään lapsen kanssa muutamme :)

Kyllä on helpottunut olo, molemmat huokaisi helpotuksesta.

Oli ihan eri fiilis käpertyä kainaloon kun stressi ja ahdistus poistui.

Voimme vielä välillä olla unikavereita ja olla toistemme luona yötä kun siltä tuntuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Paino putosi hartioilta! Siltikin tuntuu pahalta lapsen takia. ON kovin syyllinen olo, halusin lapselleni ydinperheen, jota ei itselläni ollut. Siksi siedin näinkin pitkään miehen sikamaista käytöstä, mutta nyt pistin tilanteelle stopin. En vain jaksanut enää sitä jatkuvaa epävarmuutta, ja ikävää oloa. Pelkoa miehen juomisesta. Nyt kun "heitin" tuon käppänän ulos, niin olokin on mitä mahtavin! Me jäädään tähän asuntoon asumaan, mutta mies on antanut jo avaimen, ja ottanut tarpeellisimmat tavaransa mukaan. En tiedä missä majaili yön, mutta eipä toisaalta ole mun asia, ei edes kiinnosta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan