Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertoisitko teinitytöllesi omasta nuoruusajan raiskausyrityksestä?

Vierailija
08.10.2011 |

Jotenkin tekisi mieleni - vaikka sitten shokeeraamalla - saada uhmakas tyttö tajuamaan mitä kaikkea voi OIKEASTI käydä. En kuitenkaan ole varma pystyisikö 17v tyttö käsittelemään kamalaa asiaa, joka on tapahtunut omalle äidille tämän ollessa juurikin 17-vuotias?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mene nukkumaan

Vierailija
2/6 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos noin on käynyt, etkä itse koe siitä puhumista ahdistavana, en näe minkä takia et kertoisi. Tunteidenkin on syytä antaa tulla pintaan, jotta ei jää kuva, että sellaiseen suhtaudutaan neutraalisti. Varmasti tietää teoriassa mitä se on, mutta moni sen ikäinen ei osaa kuvitella paljoa omalle kohdalleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt en ainakaan voisi kertoa asiasta tyttärelleni, joka on 15v. Tuskin koskaan kerronkaan. Mun nuoruus on täynnä hrkitsemattomia tekoja ja hyvksikäyttöä, enkä halua jakaa niitä kokemuksia lapsilleni kuin pakon edessä. Jos sinä voit kokemuksestasi puhua, niin tee se ihmeessä. Se voi pelastaa joltain, jos edes sellaista tilannetta tulee eteen.

Vierailija
4/6 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä kohtaa kaikki hyväksikäytetyt, aspergrenin juttuapotevat, asianjajat, lääkärit, reissulesket ihan kaikki, miten voi ollakin että tämä palsta on tavoittavampi kuin mikään muu jos lapsi tukehtuu pullaan mitä täällä tapahtuu harva se 15 minuutti ja mamma siitä kysyy mitä pitää tehdä kun 2v lapsi korisee pulla köntti kurkussa(?) siitäkään koskaan tiedä misssä se pulla on.

Vierailija
5/6 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä kohtaa kaikki hyväksikäytetyt, aspergrenin juttuapotevat, asianjajat, lääkärit, reissulesket ihan kaikki, miten voi ollakin että tämä palsta on tavoittavampi kuin mikään muu jos lapsi tukehtuu pullaan mitä täällä tapahtuu harva se 15 minuutti ja mamma siitä kysyy mitä pitää tehdä kun 2v lapsi korisee pulla köntti kurkussa(?) siitäkään koskaan tiedä misssä se pulla on.

Vierailija
6/6 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli joskus aihe puheeksi ja kerroin ihan avoimesti tapahtuneesta, jättäen kuitenkin kaikki mässäilyt ja yksityiskohdat pois.

Meillä on muutenkin ollut aina tosi luottavaiset ja avoimet välit, tyttö tietää myös mm. siitä, että tuon raiskauksen jälkeen olen ollut psykiatrisella osastolla koska yritin tappaa itseni, ja että olen käyttänyt noihin aikoihin huumeita jne.

En kuitenkaan suosittele mitään pöydän ääreen kokoontumista jne, koska saattaa tehdä tytön olon todella ahdistavaksi. Meillä on asioista keskusteltu muiden keskusteluiden lomassa kun aiheesta on ollut puhetta. Musta on ihan hyvä että lapsi saa tietää, että vaikka pahoja asioita tapahtuu, niistä pääsee yli ja voi elää onnellistä elämää myöhemmin.