Hei, terolutin napsijat
Moikka!
Ajattelin vaan kyssästä teiltä muilta, että pidättekö koskaan taukoa terolut kuurien välissä. Olen syönyt nyt terolutia pitkään kiertoon jo yli puoli vuotta, eikä + näy missään... Ajattelin tässä kierrossa olla ottamatta ja kokeilla jospa " luomuna" vaikka tärppäisi.
Onko kellään käynyt niin, että juuri " tauko-kierrossa" olisi tärpännyt?
...yritystä jo vuosi takana... :(
Kommentit (4)
Mä siis söin teroja viime keväänä 3kk kiertoja tasaamaan, sen jälkeen olikin muutama kuukausi taukoa. Kierrot pysyi ihan asiallisina (28-32pv).
Nyt gyne halus noitten clomien kanssa aloittaa myös terot, joten popsin niitä nyt sitten taas. Lopetan ne luultavasti sitten, kun clomitkin loppuu (vielä 2 kiertoa). Tai toivotaan, ettei mun enää tarttis popsia tän kierron jälkeen mitään nappeja... ;)
Moi Hupitossu,
Kiitti viestistäsi. Joo,kyllä on munasarjat ultrattu ja kaikki on hyvin. Ens kierron ajattelin siis yrittää ilman teroja, olishan se hyvä jos kierto pysyis tasaisena ilman niitä.
eli siis onko ketään joka olisi tullut raskaaksi pelkkien terolutien " avulla" ???
Plussaa ei ole tullut, ei terojen kanssa eikä ilman.
Terothan ei varsinaisesti vaikuta raskaaksi tulemiseen, paitsi ehkä sillai, että ohjaavat elimistöä toimimaan normaalisti. Ovulaatioonhan terot ei vaikuta. Mulla tasaantui kyllä kierto, mutta siinäpä se sitten olikin.
Nyt mulla on clomit terojen lisäksi käytössä, olisi syytä ruveta jotain tapahtumaankin! PCO-diagnoosin sain muutama kuukausi sitten, yritystä takana vuosi ja kohta 4kk.
Onko sun munasarjoja ultrattu, että on kaikki ok? Ainakin suosittelisin, kun teilläkin jo tuota yritystä on noinkin kauan takana.
Tsemppiä! =)