naapurit valittaa kuorsauksesta...
mitä mä teen, ne varmaan luulee, et se on ukko, mut se olen minä... mitä ihmettä mä voisin tehdä?
Kommentit (23)
googlaa kuorsauskiskot. Mies osti ne jonkun nettikaupan kautta ihan kokeilua varten ja kyllä ainakin vaimentaa kuorsauksesta lähtevää ääntä huomattavasti :-)
mutta en tosiaan voi sille mitän... siis kuorsaan vaikka nukun kyljelläni
En ole käynyt lääkärissä, enkä ajatellut mennäkään, mutta auttaisikohan joku apteekkituote tai joku vai pitäiskö lisätä äänieristystä (kattoon?)
asuin nimittäin ennen rivitalossa, ja makkarin seinän takana oli naapurin makkari. Siellä oli ukko, joka kuorsasi niin kovaa, että vaikka nukuin joka yö korvatulpissa, kuorsaus kuului siltikin. Ei oikein kehdannut yövieraitakaan pyytää, mitä järkeä on tulla valvomaan meille...
Uskomattominta tässä kuorsauksessa oli, että kun vähän aikaa sitten juttelin yhden silloisen naapurin kanssa, hän kiroili, että kun ei voinut kesällä nukkua tuuletusikkuna auki, vaikka oli hiton kuuma, kun samainen naapurin ukko kuorsaa niin helvetisti. Ja vaikka hekin ovat seinänaapureita, heidän välissään on molempien eteiset ja saunat...
Kuorsaushan voi vastata desibeleiltään käynnissä olevaa moottorisahaa, eikä se kyllä paljon naurata, jos joutuu sellaisessa metelissä olemaan kaikki yöt läpeensä...
Kuorsaus voi olla
Juu, vastaavanlaiset kiskot on miehellä. Ei kokonaan poista kuorsausta mutta vähentää kyllä "meteliä" sen verran että luulisi naapurin valitukset loppuvan.
Hyvä että kerrankin pystyin auttamaan :-)
Tuplakuulosuojaus. Niin minäkin tein kun olin lataajana raskaassa 120 mm kranaatinheittimessä armeijassa.
kuorsaukselle ei voi mitään. Lääkäriin vaan ja lähete leikkaukseen. Siihen loppuu kuorsaus!
Saako näitä kiskoja vaan tilaamalla? Joskus olen jostain lukenut jostain suihkeesta, joka estäisi kuorsausta, apteekista?
nainen joka kuorsas ihan kamalasti. Päivällä kun nukkui, niin huone raikas. Olin jo sillon helisemässä. Sanoi itekin, että hän on sitten kamala kuorsaamaan.
Yöllä en nukkunu ollenkaan vaan menin kävelemään vitutusta pois käytäville. Hoitajat kysy, et mikäs sulla on? Sanoin, et kuunnelkaa.
Laittoivat sitten liinavaatevarastoon tän kuorsaajan nukkumaan. Oli onneks itsekin siihen ihan suostuvainen :)
toivottavasti tulee pian ja auttaa! nytkin inhotti mennä nukkumaan, kun pelkäsin kuorsaavani :(
ap
Jos kuorsaukseen liittyy hengityskatkoksia ja sen takia päivällä torkahtelua, niin oikea ratkaisu on lääkärillä käynti ja uniapneakisko.
Miksi asutte noin paskassa asunnossa?
muuten ihana kämppä vanhassa puutalossa - no, toivotaan, että se koursauskisko auttaa... viime yönä kuorsasin taas kovaa, näin sanoi mies
Hävettää!
kuulua panemisenne äänetkin mukavasti naapuriin.
Kuorsaus kuuluu ihan asumisen normaaleihin ääniin, joten ei tarvitse edes kuunnella naapurin valituksia kyseisestä aiheesta.
Nukutaan naapureiden kanssa ns päät vastaikkain, mikä lie seinä (tai seinäntapainen) on välissä. Kuorsaus kuuluu, naapureiden petipuuhat ei..
asuin nimittäin ennen rivitalossa, ja makkarin seinän takana oli naapurin makkari. Siellä oli ukko, joka kuorsasi niin kovaa, että vaikka nukuin joka yö korvatulpissa, kuorsaus kuului siltikin. Ei oikein kehdannut yövieraitakaan pyytää, mitä järkeä on tulla valvomaan meille...
kuorsauksestani, eli pelkästään naapureiden takia en kuorsauskiskoa ostanut, mutta nyt on huomattavasti mukavampi mennä nukkumaan, kun tiedän, että en herätä koko taloa korinallani =)
ap
Eihän kuorsausta nyt voi mitenkään laskea tahalliseksi teoksi, siis sellaiseksi, josta voisi naapuri valittaa. Sano niille että oot pahoillasi, mutta asialle nyt et mitään voi. Kerrostalossa elävien on normaaleja elämän ääniä, ja kuorsaus niihin ikävä kyllä kuuluu.
Näin siis tietysti silloin, jos sinulla ei ole todettu jotakin kuorsausta aiheuttavaa lääketieteellistä syytä. Oletko käynyt aiheen takia tutkimuksissa?