Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lasten kanssa yksin laivalle?

Vierailija
07.10.2011 |

Pienempi on vasta 5, ja menee aikaisin nukkumaan. Joudun tietysti menemään hänen kanssaan hyttiin aikaisin. Voinko päästä isomman, 11-vuotiaan katsomaan suosikkiartistiaan yksin? Hän on luotettava, ja tulisi kokiksen juotuaan ja bändin katsottuaan kiltisti hyttiin. Olenko vastuuton jos päästän hänet yksin?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en yksin. Tämä olettaen että keikka on aikaisin illasta ja molemmat ovat järkeviä ja varovaisia.

Mihin aikaan se keikka on? Jos alkaa esim. ysiltä, niin menkää sinne kaikki, 5 v. saa vaikka nukahtaa syliin. Jos taas on selvästi myöhemmin, niin sitten aikuiset alkaa olla jo aika humalassa, enkä missään nimessä päästäisi 11-vuotiasta itsekseen siihen porukkaan.

Meillä on kyllä kännykät yleensä laivalla toimineet pääosin hyvin. Ihan satavarmahan siitä ei voi olla, mutta olen alkuillasta antanut 9-vuotiaankin kulkea itsekseen puhelimen kanssa.

Vierailija
2/19 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

antaa noin nuoren olla yksin siellä humalaisten aikuisten seassa. Mitäs teet, jos lapsesi ei palaakaan hyttiin sovittuna aikana????? Aika kamala tilanne.

Ja noita artisteja on katsomassa monet perheetkin. En tajua, miksi aina pitää maalata piruja seinille? Kyllä 11-vuotias pärjää aivan hyvin, löytää hyttiin ja infotiskille, jos apua tarvitsisi. Kyllä se yleensä on aikuiset, jotka siellä ei löydä kuin putkaan. Ja voihan AP käväistä siellä välillä katsomassa, kun pikkuinen nukkuu hytissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ehdoton enemmistö on, ja ne ovatkin ihan jurrissa sitten... muutenkin sekoa meininkiä siellä.

Vierailija
4/19 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suosikkilaulajia ja kyllä suurin osa siellä on ollut kännissä. Aivan sama onko pieniä lapsia mukana, silti vedetään kaksin käsin alkoholia ja käytöskin sen mukaista. Meitä selvinpäin olevia vanhempia on todella vähän myöhään illalla paikalla. Eikä siellä kukaan vieras katso toisen mukuloinen perään.

Vierailija
5/19 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet vastuuton kun edes ajattelet sitä. Jätä ennemmin se omituinen 5-vuotiaasi kotiin jos ei kerran voi valvoa.

Vierailija
6/19 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, minä ainakin päästäisin omani mutta itsehän sinä lapsesi tunnet.

Vierailija
7/19 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa valvoa pidempään?

Vierailija
8/19 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienempi valvokoon myöhempään myös.

Vierailija
9/19 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona pieni haluaa ITSE mennä aina ajoissa nukkumaan (omituinen lapsi!!) ja veikkaan että laivalla jaksaa korkeintaan puoli yhdeksään kukkua.

Miksi tämän pitäisi olla provo, selitätkö???

ap

Vierailija
10/19 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mä kertoisin sille 5 vuotiaalla, että sisarus katsoo artistia ja on sovittu, että äiti menee hakemaan hänet sitten pois kun soitto loppuu. Mun lapset kyllä molemmat tajuais tän, eikä mitään paniikissa heräämisjuttuja tulisi. Itse en kyllä haluasi, että oma 11 vee liikkuu illalla myöhään yksin laivan käytävillä ja en ole kyllä ihan varma, että haluaisin hänen olevan yksin ravintolassakaan katsomassa keikkaa.

Vierailija
11/19 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun 10 vee on saanut liikkua laivalla ns. itsekseen puhelin mukanaan. On hyvä kuitenkin muistaa, että laivallakin on ns. namusetiä! Meille sattui viimeksi tälläinen italiasta kotoisin oleva mies joka jahtasi lapsiamme ja nuoriamme.

Vierailija
12/19 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona pieni haluaa ITSE mennä aina ajoissa nukkumaan (omituinen lapsi!!) ja veikkaan että laivalla jaksaa korkeintaan puoli yhdeksään kukkua. Miksi tämän pitäisi olla provo, selitätkö??? ap

että mielestäni on ihan selvää, että tuonikäinen pärjää yksinkin ainakin jonkun aikaa siellä laivassa. Varmaan pärjää paremmin kuin moni känninen aikuinen, joka ei ees hyttiinsä löydä.

Vierailija
13/19 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun 10 vee on saanut liikkua laivalla ns. itsekseen puhelin mukanaan. On hyvä kuitenkin muistaa, että laivallakin on ns. namusetiä! Meille sattui viimeksi tälläinen italiasta kotoisin oleva mies joka jahtasi lapsiamme ja nuoriamme.

kun ei ole kenttää. Mutta laivalla tosiaan kannattaa varautua ikäviin ihmisiin, niitä löytyy. Mä laittaisin 5veen päikkäreille aiemmin, jotta jaksaa valvoa. Ehkä laivalla on niin kivaa, ettei edes halua niin aikaisin nukkumaan kuin kotona?

Vierailija
14/19 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en päästäisi, ota 11-vuotiaalle kaveri mukaan. Omani saavat laukata täällä lähiössä ulkona kavereiden kanssa jo pienestä pitäen mutta eivät hortoilla laivalla yksin. Ja minä olen tunnettu vapaamielisyydestäni.

Vierailija
15/19 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä riskiä, että joku pedo houkuttelee/pakottaa käytävältä mun lapseni hyttiinsä ja... Sitä kun on tehty aikuisille naisillekin. Enkä erityisemmin tykkää ajatuksesta, että 11 v. istuu baarissa humalaisten seurassa.

Vierailija
16/19 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
17/19 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en antaisi tuon ikäisen olla siellä yksin. Se ei tarvii kuin yhden kahjon väärään aikaan väärässä paikassa ja sun lapses on kadonnut jonnekin hytiin. Entä jos laittaisit 5 vuotiaan myöhään päikkäreille, että jaksaisi valvoa? Lahjot ja lupaat kaikkea kivaa, kuten laivalla yleensä tehdään.

Vierailija
18/19 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

11v yksin ravintolassa, jossa muut ovat kännissä, muutama samanikäinen ehkä vanhempiensa kanssa, jotka tekevät poikkeuksen. ehkä.

Kännykkä mukana, hyvä, vaan ei toimi siellä.

Kävelee itsekseen sitten hyttiin, jees, harmillista, jos juuri silloin joku haluaa lapsestasi seuraa...

Jo tuo ylin on niin etova ajatus, että omani ei baareihin yksin jäisi.

Vierailija
19/19 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

antaa noin nuoren olla yksin siellä humalaisten aikuisten seassa. Mitäs teet, jos lapsesi ei palaakaan hyttiin sovittuna aikana????? Aika kamala tilanne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi