Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maatunnus ulkomailla paikalliseen numeroon soitettaessa...

Vierailija
06.10.2011 |

Siis, jos olen esim. Turkissa ja soitan turkkilaisen kaverini puhelimeen, niin onko numero edelleen sama, kuin suomesta soitettaessa vai otetaanko maatunnus edestä pois?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

homma toimii molemmin tavoin. Maatunnusta ei tarvi, mutta se voi siinä ihan hyvin olla, varsinkin kun olet ehkäpä tallentanut numeron maatunnuksella luuriin.

Vierailija
2/2 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos soitat suomalaisesta kännykästä (=liittymä on suomalainen), niin puhelu kiertää Suomen kautta ja soitat ulkomaanpuhelun omasta siainnistasi huolimatta, ja slloin maatunnus tarvitaan.



Omaan puhelimeeni tallennan kaikki numerot maatunnuksineen, suomalaisetkin, on sitten helpompi ja nopeampi soittaa mistä tahansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän