Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostaisitko300e maksavat talvikengät?

Vierailija
06.10.2011 |

Ne olisi melkein täydellisesti makuuni ja menisi varmasti 10 talvea. Pienituloinen olen että sen mukaan ei voisi ostaa :D Mutta jospa kummiskin. Niin ennestään omistan vain yhdet ulkoliikuntaan sopivat talvikengät ja yhdet saappaat. nämä olisi sitten siitä välistä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisivat vaikka timanteilla koristellut maailman ihanimmat kengät, mutta IKINÄ minä en maksaisi kengistä niin paljon.

Vierailija
2/9 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran ostanut 200 euron (markka-aikaan ne oli 1200 mk) kengät, semmoset nahkaiset vaelluskengät ja nyt olen käyttänyt niitä 12 vuotta ja vieläkin on täysin ehjät ja hyvät. Pitävät vettä ja hyvät jalassa ja voi käyttää melkein ympäri vuoden. Olen huomannut ettei alle 100 euron yleensä saa hyviä kenkiä paitsi alesta jos sattuu löytymään omaa kokoa. Surkeita kenkiä ei suutarit edes rupea korjaamaan, laadukkaita nahkakenkiä kannattaa ja voikin korjata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satasella saa ihan hyvät kengät jos sellaisia on vailla. Halvemmallakin

Vierailija
4/9 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

talvea, olisivat aikaa kestävät ja mukavat jalassa. Niiden pitäisi myös olla lämpimät, kestää loskaa ja lunta.

Mitkäs kengät olis kyseessä?

Vierailija
5/9 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta sitten ihanat matalakorkoiset talvisaapikkaat. Niistä on iloa moneksi vuodeksi!

Vierailija
6/9 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo ole paljoa kalliimpi eli voisin ostaa, jos olisivat mieluisat.

Vierailija
7/9 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanat korkkarit

Vierailija
8/9 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nahkaiset ajattomat talvisaappaat Primeboots merkkiset. Periaatteessa 200e:lla pitäisi löytyä hyvät mutta kun nää ny sattuu maksaa 300 :(

-ap

Vierailija
9/9 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska oikeasti pienituloisena joutuisin ensin säästämään niitä varten vähintään 3 kk, joiden aikana en voisi sitten ostaa yhtään mitään ylimääräistä.

Halvempiakin ihan loistavia kenkiä löytyy kyllä. Itse en ole koskaan maksanut kengistä yli 70 euroa ja kyllä noista jokaisilla on mainiosti pystynyt useamman talven/kesän/juhlat tanhuamaan :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan