onko joku ihan aidosti saanut tytön kolmen pojan jälkeen?
ilman mitään poppakonsteja tai lääketiedettä? Eli ihan vaan normisti, hyvällä tuurilla?
Kommentit (65)
Alussa sitä oikeen hätkähti kun vaihtoi vaippoja: ai niin tää on tyttö! Olis saanu tulla poikakin, ei olis haitannut sekään.
Tosin myös eka lapsista on tyttö, joten olimme jo "pätevöityneet" myös tytön tekijöinä.
Meillä on poika ja sitten kolme tyttöä.
Mutta meillä elettiin kyllä niin, että yhdyntä reilusti pari päivää ennen ovulaatiota, että oli varmasti siittiöitä odottamassa munasolua... (Koska tyttösiittiöt säilyvät kauemmin)
Tällä tavalla saatiin meidän talouteen tyttölapsi, toivottu ja odotettu. :)
pikkasen kikkailin. Raskaudun helposti joten ajattelin, että yritetään nyt aluksi sitä kikkaa missä yhdyntä hyvissä ajoin ennen ovista (siittiöt elävät 5 pv, joskus harvoin 7 pv). Yksi kierto välissä ja raskaus josta tyttö syntyi.
Näin jälestä päin, kun tyttökin jo lähentelee kouluikää huokailen että olisi sieltä voinut tulla vaikka neljäs poika, jos vaan olisi yhtä säyseä kun veljensä. Tuosta tytöstä on lähtenyt semmoinen elämä ja ääni että...
kolme poikaa ja sitten syntynyt tyttö. Minä synnytin "sekalaisesssa" järjestyksessä mutta kuitenkin niin että komen pojan jälkeen tyttö...
-Ensimmäinen lapsi tyttö
-toinen lapsi poika, sisaren ollesa 1v1kk3p ikäinen
-kolmas lapsi poikavauva, joten isolla siskolla kaksi pikkuveljeä
-neljäs vauva oli poika. Vanhin n.7v.
Isosisko oli kivan huolehtiva kolmesta pikkuveljestään...
Meni 6½ vuotta kun synnytin viidennen vauvan perheeseemme. Vauva oli kuin"muotista" vedetty, niin edellisen vauvan näköinen että olin aivan varma että hän on poika, eikä mistään mitään tytöstä kätilöt puhuneetkaan, ei kai pojastakaan, mutta itse pidin "luonnollisena" että tämä seuraavakin on tietty poikavauva, kolme saa neljännen joukkoon...
Mieheni ei ollut mukanani vaan hoitamassa kotona neljää lastamme, eikä siihen aikaan ollut tapana että olisi tuotu vauva n alapää näytettäväksi heti synnyttyään.
Yht´äkkiä ymmärsin kätilön puhuvan huoneen jossain paikassa tytöstä! Kysyin kovalla äänellä että onko vauva siis tyttö. Tulipa kyyneleet silmiini vaikka ihanan pojan olin mielestäni synnyttänyt, mutta jotenkin kun poikia oli "jo" kolme ja vain yksi tyttö, niin olihan se paukku!
Tosiaan kun yhden tytön olin synnyttänyt ja kolme seuraavaaa olivat poikia en edes kuvitellut että mitään muuta tulisikaan.
Ihan toivottu vauva syntyi ja poikavauva oli tosiaan enemmän mielessä kuin enää tyttö.
tytön ollessa 2v9kk syntyi vielä yksi vauva, en tiennyt kumpaa ajatella, mutta rehellisesti sanoen ajattelin että olisi ihan kiva pikkutytölle pikkusisko kaveriksi, isosisko oli jo n.17v ja opiskelemassa päivät pitkät.
Tulihan se tyttö. Hän oli kuin olikin tyttö, vaikken olisi millään uskonut niin käyvän kun poikavoittoista oli.
Tytöillä ikäero ei estänyt yhteisiä leikkejä nuorimman ollessa lähes 2-vuotias. Eläintarhat ja kauppaleikit, ponit jne. sujuivat yhdessä kasvaen...
Raskaana olevalla hyvällä ystävälläni oli kolme poikaa kun hän kävi viidennen lapseni synnyttyä kylässä. Siinä kuin ohimennen hän sanoi -Olet saanut terveen vauvan ja vielä tytön.
Jotenkin jäi korviini tuo "vielä tytön" joten ymmärsin että hän kaipaisi "jo" tyttöä itsekin.
No, häneltä tuli mielestäni ehkä hieman outo kortti vauvansa synnyttyä; "taas poika" mutta tietysti jokainen saa sanoa mielipiteensä ja ilmaista asiansa, tiedän etten itse ihan noin suoraan ehkä lisi ilmoittanut pettymystä, sitähän se varmaan oli.
Ystäväni alkoi odottamaan viidettä vauvaa, syntyi poikavauva. Kuudes raskaus ja sitten se tapahtui, tyttövauva syntyi heillekin.
En tiedä mitä "vanha" kansa tietää mutta äitini kertoi että kun toivoo tyttöä niin ihan alkuraskaudessa kannattaa ajatella paljon juuri tyttöön kuuluvia asioita.
Itse luottaisin mieluimmin tuohon hedelmöityksen ennakkolähtöön, on siitä kirjoitettukin.
Onnea kaikille äideille, tyttöjen ja poikavauvojen.
ja ihan ilman poppakonsteja,eli kolme poikaa jo oli ja neljäs olikin sitten kauan haaveilemani pikku prinsessa=)
toisessa eka oli poika ja sen jälkeen 6 tyttöä. Toisessa 7 poikaa ja kahdeksas oli tyttö:)
taas on 1tyttö ja 3poikaa sen jälkeen=)
tulikohan noi kaksostytöt muka luomusti???
4 poikaa ja sitten tyttö. Toisella 3 ja sitten tytär.
Yhtä suuret mahdollisuudet on molempiin, paitsi jos miehsi on genotyypiltään YY (ei aivan tavaton tavallisilla miehillä).
mutta ei kylläkään IHAN ilman mitään pieniä koti-poppakonsteja... tuskin olisi tullut jos oltaisiin tehty ihan samalla tavalla kuin ne pojat.
kerro kerro kerro!!!
eikä samat konstit toimi kaikilla, pitää itse vähän tuntea itseään ja lastentekotapojaan
Se oliskin ikävää jos joku muukin sais tytön samalla kikalla kun olette saaneet. Hyvä, että et tuhlannut aikaasi sen kirjoittamiseen.... Voi pyhä jysäys!
Vai kuvitteleeko joku tosiaan että voi vaikuttaa siihen mikä siittiö ekana munasolun luo pääsee.
oli viisi (vai kuusi) poikaa ja sitten tyttö. Hän halusi aina olla todella tyttömäinen, mutta hänen hiuspohjansa jotenkin aukesi heti jos kasvatti tukan ihan lyhyestä. Kadehti aina jos muut laittoivat hiuksiaan. Luokkakuviin laittoi aina koristeellisia pinnejä hiuksiinsa.
Oli kiva kaveri minulle, mitähän hänelle kuuluukaan. Olisipa kiva nähdä! Terveisiä Istunmäelle!
Hieman ennen ovista suojaamatonta seksiä, tyttösiittiötkin ehtii perille ovikseen mennessä :)
Niin se meidänkin tyttö sai alkunsa.
Eli muutama päivä ennen ovista kannattaa puuhailla ja sitten vaikka pitää tauko oviksen kohdalla :)
T. kahden tytön äiti
Kolmen pojan jälkeen tuli tyttö, eikä mitään poppakonsteja. Paitsi että se neljäs lapsi oli vahinko, muut lapset olivat tahallaan "tehtyjä" :D
Eli 4 lasta on, 3 poikaa iältään 9v, 8v, 4v ja pienin on prinsessamme 2v. Eikä poppakonsteja, tärppäsi heti kun jätin pillerit pois, ei ehtinyt tulla kuukautisia ollenkaan. Ja oli muuten pikkasen vaikea uskoa että olis tyttö tulossa, vaan niin kävi :)