paljonko palkkasi on? VALEHTELEMATTA.
Kommentit (822)
N. 3000 brutto. Sihteeri valtiolla. Merkonomi. Käteen jää n. 2100.
Ei tässä voi kun päätellä että semmonen plusmiinus2000 eu kkdelle jää käteen vaik olis 2500-5000 palkka..oi suomi..
Pieni paikkakunta, jossa normaalisti saman alan työpaikalla saisin karvan alle 9e tunti. Nyt saan 11e. Rahaa jää säästöönkin, kun löytyi hemmetin halpa vuokrakämppäkin, eikä rahat mene turhuuksiin.
Ja tuo mun palkka on ihan jäätävän hyvä, ottaen huomioon paikkakunnan pienuuden, kokemattomuuteni kyseiseltä alalta ( ja muuten normaalit viikkotunnit 40), sekä normaalin palkkatason alalla. Omalla alallani ollessani sain kyllä 13e, mutta ei terveys enää kestänyt.
Mutta jooh, jos mulla olisi nyt lapsia, olisin tolla nykyisellä 11e palkalla aivan kusessa.
Ja tuosta nykyisestä alastani, tiedän erään yli 10v samassa työpaikassa olleen ihmisen, aivan hemmetin ahkera, mutta palkka on 10,5e. Siinä firmassa jopa ne "rahakkaimmat" työntekijät saa max 13e, vaikka olleet 20v töissä.
Hyvin menee!
Olen kuvataiteilija, en saa palkkaa.
Vaihteleva palkka, keskim. 2500€/kk. Teen 80% työaikaa, eli 6h päivässä.
Noin 2700-2900 euroa riippuen lisistä. Teen yleensä vielä 2-3 keikkaa lisää, joten hyvänä kuukautena 3100 euroa. Sairaanhoitaja HUS
6024,47 euroa kuukaudessa.
Virkamies
Ruttotulot 5000€
Netto 3100€
Olen yleislekuri.
Opettaja, amiksessa, tunteja sen verran vähän, että bruttopalkka on 3000/kk. Ei muita tuloja, matkakorvauksia kertyy muutama satanen vuodessa.
Sähköasema-asentajana 65000€/vuosi + päivärahat joita tulee noin 5000€/vuosi.
Ylitöitä tulee paljon vuodessa ja melkoisen monta yötä tulee oltua pois kotoa.
Asentajan palkaksi hyvä.
asentaja kirjoitti:
Sähköasema-asentajana 65000€/vuosi + päivärahat joita tulee noin 5000€/vuosi.
Ylitöitä tulee paljon vuodessa ja melkoisen monta yötä tulee oltua pois kotoa.Asentajan palkaksi hyvä.
Ei ole mahdollista. Itse olen samalla alalla suunnitteluhommissa ja palkka n. 45000€ vuosi.
Nettona 2857 e/kk. 26 vuotta opettajana.
Tuhatsataamiljoonakymmenen. Ruhtinas.
4132 brutto 2801 netto olen assari yksityisellä
Sen mitä firmastani otan. Riippuu kuukaudesta. Joskus se on 2000€ (normitasoa), joskus jopa 4000€. T. yrittäjä.
Päätyöstä esh sihteeri sairaalassa 2600e/kk brutto.
Sivuduunista sivistystoimessa 25e/h/25x 6-12h /v on vähän vaikeampi laskea. Eli olisko minimi siis noin 3500e-7500e/v brutto.
Harmi ettei päätyön tuntipalkka ole noin hyvä.
Ennen freelanceriksi alkamista kuukausipalkkani oli 6200€/kk. Nyt viimeiset 8kk brutto on pyörinyt noin 10k-11k välillä per kuukausi. Työtunteja tulee noin 50 kpl per viikko. Toimialana IT-konsultointi ja käytännössä teen suunnittelu- ja ohjelmointityötä. Ikää 45v, sijaintina Helsinki, koulutus KTM.
3500. Levyseppähitsaaja.