paljonko palkkasi on? VALEHTELEMATTA.
Kommentit (822)
+ liiksasetelit 200,-/v + työsuhde-etuina kaikenlaista kamaa joko ilmaiseksi tai erittäin halvalla.
Varastokonttoristi, log.tradenomi
1680e
Siitä lähtee verot ja yel. JOten käteen jää
n.1300e/kk ja tuosta summasta tietysti hankin vielä ruuat, askartelutarvikkeet yms.
ja pph olen.
röntgenhoitaja, päivätyö
tietoinen valinta, kolmivuorotyössä tienaisi paljon enemmän mutta se ei korvaa kaikkea.
Kunnan duunissa olen ja palkka on 9:- päivä.
+ mahdolliset lisät.
Keikkatyö. Kassamyyjä.
5300 plus eurot
Yliopistolla...
Paitsi jos olet joku lääketieteen huippuprofessori tai vast.
Yliopistolla asiantuntijatehtävissä 3600 €/kk, työkokemusta yli 10 vuotta eli eipä ole kummoinen palkka. Käteen jää jotain 2500 €/kk.
Mulla on sama työkokemus ja 0 e/kk.
käteen jää n. 2000e, akateeminen tutkinto
Laittakaa netto, eihän brutto kerro mitään kunn valtion verohöylä tasaa tulot tehokkaasti eli käteen ei vaativasta työstä jää välttämättä enemopää kuin matalapalkkaisilla
Olen kunnallinen pph, minulla on kaksi omaa lasta ja vain kaksi hoitolasta. Ryhmässä saa olla korkeintaan yht.4lasta. Tuntipalkka yhdestä lapsesta 2,20e ! Tosta pitää vielä ostella ruuat ja osa askarteluista. Votte vaan arvata mitä meillä syödään ja askarrellaan ;)
Minä myös kunnalinen pph.
brutto 2960 euroa,
netto 2100 euroakorkeakoulututkinto ja yli 10 vuotta työkokemusta eli kokemuslisä on jo mukana. kuntasektorilla töissä. ei paljon naurata, mutta tässä tämä nyt on, uran huipentuma...
It-alalla yksityssektorilla projektipäällikkönä. Teen 80 prossasta, täysi palkka olisi n 3600 ja olen palkkaluopassa ainakin meidän yhtiössämme. Palkka tarkastetaan kuukauden sisään.
2160 ja risat,
ikälisät odottelee vielä, vaihdoin alaa ja valmistui juuri :)
Palkka 3265€/kk