paljonko palkkasi on? VALEHTELEMATTA.
Kommentit (822)
Vastasinkohan jo joskus, en muista
IT-alan Manager, brutto 4150
Mainosten ja ilmaisjakelujen jakaja, 90-150€/KK. ~_~
Laskin viime vuoden keskiarvon, joka oli bruttona 2208€/kk. Tänä vuonna ka brutto ollut tähän mennessä 1831€/kk. Vaihtelee paljon toi liksa nimittäin per kuukausi..
Netto tasan 4000/kk eli se mitä jää käteen. Elätän sillä 2 perhettä eli entisen ja nykyiseni.
0 euroa. En käy töissä, enkä pyydä valtiolta avustusta. Pääomatuloja kyllä on.
2600€ brutto.
Lakimies asianajotoimistossa. Tuntipalkkaa en kehtaa edes laskea, jäisi varmaan sinne 9-13 euron maastoon jos alettaisiin laskemaan.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2013 klo 09:00"]
4040+edut, lakimies.
[/quote]Brutto siis. Netto 2,7t tjs. Päälle bonukset. Homma tosi lepsua, mukava vaihtelu edelliseen.
Taitaa olla vähän vajaa 2900€ brutto. Olen myymäläpäällikkö.
Brutto n. 2200-2300 euroa, riippuen siitä paljonko tunteja teen. Tuntipalkalla toimistoarkkitehtina pienessä suunnittelutoimistossa.
Työkokemusta (osittain jo opiskelualalta) vasta 2 vuotta, mutta silti ala-arvoinen palkka. Työpaikan joustavuuden, vastuun vähäisyyden ja projektien mielekkyyden takia sillä sinnittelen, mutta puolen vuoden sisään kyllä vaadin palkankorotusta tai vaihdan paikkaa.
Olen lisäksi itse pääkaupunkiseudulla ja kurssikaverit (eli n. sama työkokemus ja ikä) jossain pikkukaupungissa tienaavat osa jopa tuplasti. Säälittävää.
4550 € brutto, lakimies valtiolla.
Jos kaiken laskee (palkka, bonukset, ylityöt) ja jakaa 12:lla niin noin 8000€/kk. Markkinointijohtaja.
IT-ala, asiantuntijatehtävät, brutto 2510 e/kk, työkokemusta 2v, tradenomikoulutus
2500e/kk nettona osa-aikainen lentoemäntä
2000e/kk jää käteen....
2800E/kk atk-ylläpitäjä