paljonko palkkasi on? VALEHTELEMATTA.
Kommentit (822)
Pankissa rahoitus- ja sijoitusneuvottelijana br.2400€ työkokemusta nelisen vuotta.
Pankissa on yleisesti paskat palkat työn vaativuuteen nähden ja eniten ottaa päähän, kun porukka luulee, että pankissa on TOSI hyvät liksat. Ei todellakaan ole. Johtaja/ päällikkö tittelillä saa sitten jo br.4000€ -> helposti.
brutto vajaa 2200, netto 1800 (tiedän, pieni veroprosentti)
koulutus on sosionomi (amk) ja ammattinimike sosiaaliohjaaja. Töitä olen tehnyt vajaa 7 .
olen taloushallinnon asiantuntijatehtävissä
palkka sama jo 4 vuotta, pitäs tehrä jotain
puhelinetua 2820 euroa bruttona ja tilinauhassa "tittelinä" lukee Tietopalvelutukihenkilö.
Brutto 3000 e kk + ateriaetu + bonukset 2 kertaa vuodessa.
Netto noin 2100 e / kk
10,56€/h,(koeajalla) ja lisät päälle.
Sopiva lisä opiskelijan tuloihin.
Brutto 2970 € /kk (+ jos haluaa: lounareista verotusarvo ja liikuntasetelit 2€ /kpl). Lisäksi puhelinetu. Koulutus KTM, työkokemusta 18 vuotta. Vastuullinen työ mutta suoraan sanoen naurettava palkka :(.
Sihteeri. Perus toimistotyötä, palkka 2300/ kk netto 1800. Työkokemusta 1 vuosi tältä alalta.
Lähes 20v työkokemus toimistotöistä.
jotka yleensä täällä leveilee palkallaan? Itse olen tradenomi ja teen tiedottajan hommia, palkka on ollut 2500 + puhelin/laajakaistaetu +vuosibonus noin 1 kk palkka. Nyt olen vaihtamassa duunia huonommin palkattuun (!) mutta toivottavasti mielenkiintoisempaan ja joustavampaan.
En ihan sitä 7 tonnia tienaa, mutta melkein: 6,5 tonnia + auto ym. edut päälle. Pk-seutu, kv. firma, tradenomi ja tittelinä "hieno" englanninkielinen, jota en tähän kirjoita, mutta vastaa myyntiyksikön vetäjää suomeksi. Tämän tyyppisestä työstä ihan normaali edut.
Brutto 2650€ +vuorotyölisät vaihtelevasti 200-400€/kk.
projektipäälikkö, kuntien omistamassa osakeyhtiössä, brutto 3600 e/kk.
Opettaja saa palkkaa sen mukaan, kuinka paljon tunteja on.
jotka yleensä täällä leveilee palkallaan?
Itse olen tradenomi ja teen tiedottajan hommia, palkka on ollut 2500 + puhelin/laajakaistaetu +vuosibonus noin 1 kk palkka. Nyt olen vaihtamassa duunia huonommin palkattuun (!) mutta toivottavasti mielenkiintoisempaan ja joustavampaan.