paljonko palkkasi on? VALEHTELEMATTA.
Kommentit (822)
lisäksi bonus max 2xkk palkka.
asiantuntija teollisuudessa, koulutus FM.
n. 1900 +lisät. Ei hääppönen, mut työ on kivaa. :)
unohtui noi edut ekasta viestistä (puhelin & kaikenlaiset setelit...)
brutto 3070
netto 2100
merkonomi
palvelualaa haloo (sanoi pomo kun valitin palkan pysyvyydestä ja pienuudesta eli siitä, ettei koskaanikinä saa korotuksia).
2440€/kk, brutto. Plus vähän liikunta- ja lounasseteliä. Toistakymmentä vuotta takana. Yksi iso etu on hyvät lomat, iso syy, miksen ole lähtenyt hakeutumaan muualle. Täällä kait pysynkin. On kiva lomailla ja joustava työaika sopii minulle ja perheelleni hyvin.
brutto 6100 e/kk + normaalit edut. Olen KTM viestinnän asiantuntijatehtävissä isossa yrityksessä, työkokemusta alalta n. 7 vuotta.
+ hirvittävän määrän erilaisia tuotteita ;-)
Copywiter markkinoinnissa.
ja mä osaan kirjoittaa mun tittelin oikein:
copywriter, ja saan ehkä sit sen takia 4200e/kk ;)
Riippuu ylitöiden määrästä.
T.Psykologi, yksityisellä puolella.
teollisuusyrityksen teknisen markkinoinnin tehtävissä
palkka lisistä riippuen n. 1800-2200 e kuussa.
piti olla valehtelematta, onko joku jota ette voi uskoa?
Tän ketjun perusteella opettajilla on ihan ok tulot joten miksi opettajista jauhetaan niin paljon et on raukat alipalkattuja ja ylityöllistettyjä??? Mun mielestä 4000€ palkka on hyvä kun työajatkin kohtuulliset ja muita paremmat lomat yms.
Onko opettajat vain ahneita????
Mun mies on opettaja ammatillisella puolella ja palkka on noin 3200 €/kk + satunnaisia lisiä(amk-opettajat tienaavat sitten enemmänkin).
Kaikki toimistotyö eli opetuksen suunnittelu, kokeiden tarkastaminen ym ym tehdäänkin sitten kotona varsinaisen työpäivän jälkeen. Eli 8 h palkkaan kuuluu se oppilaiden ohjaaminen, mutta pohjatyöt tehdään kotona ja päivät venyvät yleensä 14-tuntiksiksi. Että siinä mielessä ovat kyllä pitkän lomansa ansainneet.
Ja töissä olen tehtaassa, tehtävänimike taitaa olla "tuotannon palvelut".
on alakoulussa, yläkoulussa, lukiossa, ammattikorkeakoulussa, ammattikoulussa, yliopistossa, aikuispuolella jne. Ja kaikissa palkka määräytyy eri tavalla tutkinnon ja asteen mukaan.
Parhaiten varmaan tienaa yliopettaja amk:ssa?? Mutta siihen pitää olla lisuri tai tohtori.
valtiolla virkamies, keskijohtoa