Miesystäväni kertoi harrastaneensa seksiä kahden vuoden tauon jälkeen vaimonsa kanssa.
Onko mulla oikeus suuttua? voiko nyt käydä niin että heidän välinsä jopa korjaantuvat? Mitä mun kannattais tehdä?
Kommentit (7)
Onko mulla oikeus suuttua? voiko nyt käydä niin että heidän välinsä jopa korjaantuvat? Mitä mun kannattais tehdä?
Vastaus kysymykseen: lopettaa huoraaminen, niin sinä kuin mieskin.
Jotenkin olen taipuvainen ajattelemaan, että ei tuossa asemassa olevalla ole hirveästi oikeuksia... Ymmärrän sen suuttumuksen tunteen kyllä ja onhan tunne sinänsä oikeutettu aina, mutta mitäs läksit. Nainenhan on edelleen hänen vaimonsa, joten sen pitäisi kertoa aika paljon sinulle.
Tämä tais olla provo.
sinuna halpana huorana pitäisin turvan kiinni ja aloittaisin oman elämän!
Mä oon sanonu mun miehelle, että jos ei meidän seksi pelaa, niin voi hakea sitten muualta. No on pelannut, eikä tarvii hakea muualta. Kuitenkin. Mä olen se vaimo, ja mun mies on luvannut olla mun kanssa. Ei sen kanssa, joka sille mahdollisesti toosaa antaisi silloin tällöin. Joten, ymmärrän että suututtaa, mutta muista. Sä olet vain ja ainoastaan se toinen nainen ja hätävara. Kannattais nyt jättää se mies rauhaan, jos vaikka saisivat välinsä kuntoon vaimonsa kanssa.
Oletko todella noin naiivi, että uskot kaiken. Tottakai miesystäväsi on kaiken aikaa harrastanut seksiä vaimonsa kanssa, siitä voit olla varma. Kuvittelitko todella, että sinä riität. Kyllä on miehellä kaksi yksinkertaista naista vedätettävänä.
Olet se halvempi versio vaimosta! =) (hätävara jne...) tiedäthän.