Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tiivis seurustelu - muttei yhdyntöjä????!!!!

Vierailija
05.10.2011 |

Olin ysinhuoltajana monta vuotta kunnes viime keväänä sitten vihdoin löytyi se uusi, ihana rakkaus. Nyt olisin onneni kukkuloilla ellei yksi asia vaivaisi pahasti. Me emme nimittäin ole olleet yhdynnässä yli kahteen kuukauteen.

Tämä mies soittelee päivittäin, ehdottelee tapaamisia tms, mutta usein lenkkipolulle, johonkin tapahtumaan tms. Mistä oikein on kyse? Silloin harvoin kun olemme kahden sisätiloissa hän on "väsynyt" eikä jaksaisi seksiä. Suihinotto tosin kelpaa heti, jos sitä ehdotan. Alussa meillä oli yhdyntöjäin, ja ne olivat minusta ihania enkä huomannut mitään ongelmia. Nykyään hän selvästi välttelee seksiä, ja suostuu ainoastaan jos viettelen hänet suusesiin. Eikö hän rakastakaan minua? Haluaako hän minusta pelkän ystävän? Kysyisin häneltä suoraan mutta pelkään että sillä taktiikalla hän vain perääntyisi.

Ja: Voisiko seksittömyys johtua lievästä ylipainostani? Olenko hänelle fyysisesti vastenmielinen? Tätäkään en tietenkään viitsi kysyä, mutta voisihan hän vaihtaa minut parempaan jos näin olisi.

Kellään vastaavia kokemuksia? Lisäisin vielä että mies on uskovainen ja minä siis kahden au-lapsen äiti.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joita paneminen ei kiinnosta juur ollenkaan?

Tää mies ei ehkä ole sua varten, sori.

Uskonto voi tietty olla osallisena, mutta niinpä mikä tahansa muukin, kuin vain nuo itseesi kohtaan ajatellut syyt.

Vierailija
2/4 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja uskoa siihen mihin merkit viittaavat, että tästä ei ehkä välttämättä tulekaan pysyvää. Syvästi kyllä surettaisi, sillä pidän hänestä todella paljon. Haluaisin vain tietää miksi hän jatkaa minulle soittelemista jos on niin ettei hän halua suhdetta.

Noh, tällä paikkakunnalla hänellä ei ehkä olekaan muita hyviä ystäviä eli ehkä se syy sitten löytyy siitä.

Kuitenkin hän se minut alunperin vietteli eli aloitteentekijä en suinkaan ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa kuitenkin kysyä suoraan mistä on kysymys. Ehkäpä mies ei vain pidä seksistä. Ei tuo siltä kuulosta että pelkän ystävän haluaisi, seksistä se vain ei syystä tai toisesta välitä.

Vierailija
4/4 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohdullista kuulla että näitä on muitakin...