Feta-salaatin ohje?
ei vaan löydy mistään, kertokaa paras feta ohje millä saa ruokittua koko kujan?
Kommentit (9)
punaista sipulia, kalamataoliiveja, Apetina fetaa. Loraus öljyä ja vaikka kirsikkatomaatteja.
salaattia, tomaattia, kurkkua, punasipulia, mustia oliiveja ja fetaa + oliiviöljyä. Joskus olen korvannut vaihtelun vuoksi oliivit tummilla viinirypäleillä ja sekin toimii hyvin!
ei vaan löydy mistään, kertokaa paras feta ohje millä saa ruokittua koko kujan?
sipulirenkaita, tomaattilohkoja, Apetinan fetakuutioita, kalamata-oliiveja, kurkkukuutoita ja loraus virgin oil-oliiviöljyä.
Seuraksi uunissa paistetut valkosipulipatongit
Salaattia, esim. jääruukku. Tavallinen jäävuorikin käy (halvempaa)
Lisäksi tomaattia, kurkkua ja paprikaa (pun. + kelt.), sipulia ohuina siivuina esim. puna- tai hopeasipuli. Fetajuustoissa on valinnanvaraa. Itse suosin arlan sellanen vihreä paketti, olikohan apetina nimeltään. Jos haluaa valmiita kuuutioita, niin vaikka basilikalla maustettu (muistaakseni sellanen löytyy).
Niin ja lisäksi oliiveja, mustia viipaleita vaikka, tai miksei kokonaisiakin.
Joskus laitan ripauksen basilikaa vielä, mutta ei välttämätön. Itse en välitä kastikkeista, joten oma salaattini on ihan tällainen vain. Voihan sitä vaikka oliiviöljyä laittaa, jos tykkää. Ei kai tähän salaattiin kuulukaan mitään kastikkeita.
salaattia, tomaattia, kurkkua, punasipulia, kalamataoliiveja ja/tai vihreitä oliiveja sekä kurpitsansiemeniä. Sekoita oliiviöljyä, mustapippuria ja balsamiviinietikkaa kastikkeeksi.
nimeltään salaattijuusto.
Kunhan kerroin
Oikeaan fetasalaattiin ei tule salaattia.
mutta fetasalaatti voi olla mielestäni vapaamuotoisempi.
Laita ny ainakin fetaa ja salaattia. Fetaa myydään ainakin Stockalla.