Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua ärsyttää ihmiset, jotka tulee fyysisesti liian lähelle

Vierailija
05.10.2011 |

Esim. anopilla on tuollainen inhottava tapa tulla ihan liki vaikkei olla mitenkään läheisiä. Jos katselen vaikka tietokoneelta jotain, hän tulee ihan viereen ja laittaa käden harteilleni. En tykkää yhtään!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on aika iso reviiri enkä tykkää yhtään kun joku tunkee fyysisesti liian lähelle. Mies ja lapset on ainoot joiden "lähentely" ei ärsytä.

Vierailija
2/6 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en myöskään tykkää yhtään Suomeen levinneestä halailukulttuurista. En ollenkaan tykkää halailusta, minusta se on teennäistä ja vaivaannuttavaa. Kunnon kättely on parempi.

Mulla on myös anoppi, joka osoittaa kiintymystään koskettelemalla ja lähellä olemalla. En tietenkään kehtaa sanoa hänelle etten pidä siitä, pakko vaan kestää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi parhaimpien ystävien kanssa ei tarvi halailla, mutta sitten on sellaisia puolituttuja, joiden on aina pakko tulla ihoon kiinni. Vaikea tuollaista on torjuakaan, pahaa mieltä vain aiheuttaisi.

Vierailija
4/6 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo se että tullaan kättelemään. Halta saa läheiset ihmiset, mutta en tykkää kuin etäisemmät tai tuntemattomat koskevat.

Vierailija
5/6 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

myyjä ja koen ahdistavaksi kun jotkut asiakkaat, harvat kylläkin, tulevat ihan lähelle jutellessa...

Tutut ja läheiset ei niin haittaa, ihan mukavahan se on halailla jne.

Vierailija
6/6 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muun maalaisilla yleensä pienempi. Suomalainen hermostuu, kun joku tulee intiimialueelle.

Mun edellinen pomo käytti tuota hyväkseen. Kun sillä oli jotain sellaista sanottavaa, johon se ei halunnut "toista mielipidettä" se tuli sanomaan sen melkein kiinni. Ehkä 10 sentin etäisyydelle. Tuli vaivautunut olo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi