Äiti menee mielellään neljäsluokkalaisen sänkyyn
Riisutuu alusvaateisilleen ja käpertyvät peiton alle. Olen todella huolissani avovaimoni käytöksestä. Meillä on yhteinen seksi loppunut kuin seinään keväällä -11. Pelkkiä orgasminhakuisia panoja, joissa molemmat toki tyydyttyvät. Naisellani kahdenkeskeiset orgasminjakamiset loppui alkukesästä omasta tahdostaan ja ne olivat meille todella tärkeitä asioita yhdessä aiemmin. Pojan käytös on myös muuttunut. Tekee kaikkensa arjen askareilla kujeillen, että äiti tulee viereen yöksi. Muuten nukunut lähes 4 vuotta yksin ennen kesää 2011. Onkohan tuo nainen pedofiili?
Kommentit (17)
Poikahan on jo aika iso. Tekisin ilmoituksen viranomaisille.
Nukkuvat nytkin ja valvoivat pitkään kikatuksesta päätellen. Poika varmaan puolikuollut aamulla kun pitää klo 8 olla koulussa.
Epäilet provoksi. Antaa olla niin ja annan äidin jatkaa suhdettaan poikaansa...
Tän asian kanssa. Liian loppu. Anteeksi kaikille että kirjoitin.
Soittaisin perheneuvolaan ja pyytäisin keskusteluaikaa.
puhuisit ensin vaimollesi asiasta ja kysyt, että mitä ihmettä hän oikein kuvittelee tekevänsä. Voisit myös poikasi kanssa keskustella asiasta kahden kesken, lapsen ikä huomioiden. Eihän tuo toiminta mitenkään normaalilta näin ulkopuoliselle kuullosta.
Tarvittaessa sitten ilmoitus lastensuojeluun. Kannattaa kyllä alkaa jo asiaa selvittämään, ettei homma riistäydy kokonaan käsistä ja pojallenne tule jotain vakavia häiriöitä. Vaikka varmasti vaurioita jo tullut jos kyseessä pedofilia,mutta ne varmasti voidaan korjata,jos alat toimimaan pian.
Ehkä pitää varautua myös siihen että liittonne loppuu.. Vaimo ei varmasti hyvällä katso ilmoitusta, mutta sun velvollisuutesi on suojella lastasi, myös äidiltään, joka ilmeisesti kadottanut ainakin soveliaisuuden rajat. Tsemppiä.
Tän asian kanssa. Liian loppu. Anteeksi kaikille että kirjoitin.
ota asia puheeksi ja sano,että tuo on mielestäsi sopimatonta.Tiedän yhden pojan menneisyydestä,jonka äiti käytti tätä hyväksi.
Jotain outoa tuossa kyllä on. Kyllä sun pitäisi jotenkin asiaan puuttua.
Te saatte varmaan sairasta iloa ja tyydytystä elämäänne kun vapautan itseni kaikesta vastuusta. Te ootte sairaampia kuin mä ikinä. Voikaa hyvin ja olkaa onnellisia. Annan ja toivottavsati saan anteeksi minäkin. Niin se menee väkivalta (oma sellainen) lopettaa vittuilun. Jos ex muija lukee tän niin elä vaan, älä sä tee mitään ittelles.
En vaan jaksa koska olen kuullut jotain niin vastenmielistä. Vain yksi toivomus; uni joka olisi unelmaelämää ja saisi sitten haihtua ja ennen heräämistä voisi kuolla. Kiitos ja näkemiin jossain muilla palstoilla! Nysse lähtee...
Tee vaikka lastensuojeluilmoitus.
En vaan jaksa koska olen kuullut jotain niin vastenmielistä. Vain yksi toivomus; uni joka olisi unelmaelämää ja saisi sitten haihtua ja ennen heräämistä voisi kuolla. Kiitos ja näkemiin jossain muilla palstoilla! Nysse lähtee...
et ole tosissas??
Joten hänen vuokseen et saa luovuttaa!!
vaimosi takertuu poikaan, koska ei saa yhteyttä sinuun. jokin klikkaa puhumisessa hänen puoleltaan. voisiko valmistella poikaa eroon? pikapanosysteemi ei pidemmän päälle kanna suhdetta ja kun sitäkään ei ole jää vain tyhjää. vaimo ehkä petaa läheisyydellään poikaa puolelleen eron sattuessa.
Te saatte varmaan sairasta iloa ja tyydytystä elämäänne kun vapautan itseni kaikesta vastuusta. Te ootte sairaampia kuin mä ikinä. Voikaa hyvin ja olkaa onnellisia. Annan ja toivottavsati saan anteeksi minäkin. Niin se menee väkivalta (oma sellainen) lopettaa vittuilun. Jos ex muija lukee tän niin elä vaan, älä sä tee mitään ittelles.
no, itse asiaan sen verran kommentoin että meillä on 3 poikaa, vauvana ovat vieressä nukkuneet koska se on yösyöttöjen kannalta paljon helpompaa. mutta neljäsluokkalainen? poika taitaa kaivata aikuisen läsnäoloa ja hellyyttä mutta mielestäni sänky on siihen väärä paikka. ei meillä sen enempää äiti kuin lapsikaan todellakaan haluaisi nukkua samassa sängyssä enää tuossa vaiheessa. ex-appivanhemmillani on ihme tapa tunkea lastenlasten sänkyyn nukkumaan kun eivät keskenään jaa vuodetta enkä hyväksy sitä. lapsella on oikeus omaan vuoteeseen ja unirauhaan. puhu nyt ensin sille naiselle ja kysy miksi tekee noin. tai ehkä haluavat eristää sinut vaan ulkopuolelle elämästään. tapa kyllä on vähän kummallinen
Menen lapseni viereen nukkumaan sen vuoksi kun hän pelkää miestä eikä pysty nukkumaan vaan pyörii ympäri sänkyä koko yön niin että aamulla kouluun lähdöstä ei tule yhtään mitään. Vieressä nukkuminen on ihan viatonta, sänky on leveä kahden ihmisen sänky ja viime yönäkin minulla oli verkkarit ja paita päällä.
Mies ei ole lapsen isä, eikä hänellä ole asiat ihan kunnossa niin kuin hänen viesteistä 12 ja 13 voi päätellä. Mies ei ole ollut väkivaltainen, mutta käyttää valitettavan paljon alkoholia ja huutaa lapselle tarpeettomasti. On saamaton, ei hoida koti- tai mitään muitakaan asioita ja käyttää kaiken vapaa-aikansa netissä pelaamiseen, mutta silti kokee oikeudekseen huutaa esimerkiksi siivoamisesta tms. lapselle.
Miksiköhän seksi välillämme on loppunut? En yksinkertaisesti enää jaksa. Mies on maannut vuoden kotona, ei siivoa, ei remontoi, ei tee yhtään mitään muuta kuin pelaa 24/7 ja juo. Minun pitäisi sitten väsyneenä ja (v.....na siitä kun kaikki hommat kaatuu päälleni) olla innoissani humalassa sössötävästä, jankuttavasta ja viinalta haisevasta miehestä?
Tämä on ihan uskomatonta ja sairasta tuolta mieheltä edes tänne kirjoittaa pedofiliakuvitelmiaan kun itse hyvin tietää mistä on kyse.
Mitä teen? Ilmoitanko lastensuojeluun????