Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertokaa teidän 8v lapsista!

Vierailija
04.10.2011 |

Onko täällä tokaluokkalaisten äitejä? Minkälaisia teidän lapset ovat, siis millaiset asiat kiinnostaa? Kiinnostaako jo pojat tai musiikki yms. "isojen jutut"?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika menee meidän pojalla harrastuksissa (piano, partio ja yleisurheilu) sekä leikkiessä.

Vierailija
2/3 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin "lapsellinen" on edelleen. Ei kiinnosta pojat meidän tyttöä muuta kuin leikkikaverina ja musiikkia ei kuuntele.

Sujuvasti menee leikit pienempien sisarusten kanssa.

Koulukavereissa kyllä kuulostaa olevan jo sellaisia, jotka ovat facebookissa ja pipoa ei voi pitää, kun se näyttää rumalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta pojat "erityisesti", kavereina on kyllä myös poikia, enemmän tyttöjä kuitenkin. Kuuntelee paljon radiota itse ja tykkää aikuisten musiikista, mitä nyt pinnalla on (popit, iskelmät yms.). Nyt alkaa hiljalleen vaihtumaan "vauvamaiset" vaatteet (niin mielelläni kun vielä söpöyksiä itse suosinkin) vähän "isompien" vaatteisiin. Mitään pillifarkkuja ja rokkipaitoja ei kyllä käytä.

Mielestäni tyttö on älykäs, taitava ja suht rauhallinen. Ei murjota niin kuin monet muut ikäisensä, mutta alkaa olla muuten jo "teinin elkeet" kun jokin harmittaa (tyyliin "Nönnönnöö, just joo, no onpa kiva sitten, kun mä en saa ikinä pelata sitä peliä" ja 5v veljet on NIIN ärsyttäviä).