BB-Annikalla hysteerinen koulukiusaajan nauru
Jotenkin alkaa aina puistattamaan tuo Annikan kolkko ja teeskenteleväinen tekonauru.
Kommentit (72)
Annika on rikkaasta perheestä. Suvi, Tanja, Janica ja Terhi ovat yksinhuoltajia ja ei niin rikkaista suvuista. Helluntailainen, uskovainen Sebastian on kuitenkin strippaavan Janican paras kaveri ja puolustaja. Mielenkiintoinen asetelma tämä kauden BB:ssä.
mutta kai se on se kun teinit vaan äänestää, itse vaan katson ja äänestystilanteissa ei oikeastaan ole ollut tarvetta äänestykseen kun oma suosikki on kuitenkin ollut tarpeeksi vahvoilla. Eli miinusääniä jos saisi antaa niin olisin voinut käyttää "ääntäni"
ehkä pidän annikaa herttaisena, koska siitä tulee mieleen eräs nuoruuden kaverini, joka oli hyvin saman oloinen. saattoi suuttua tai iloita hirveän pienistä asioista, oli äänekäs ja kova nauramaan. Hänet ymmärrettiin usein väärin ja saatettiin pitää ilkeänä ja koppavana. todellisuudessa hän oli todella mukava ja empaattinen ihminen, ja pyyteli kyllä toilailujaan anteeksi.. suurella tunteella tietysti. Annikaa katsoessa muistuu vain tämä ihminen mieleen.. voi niitä aikoja :)
Mutta ei annika mun suosikkini kuitenkaan ole, en mä sitä äänestäisi.
on Sebastian, Suvi ja Tanja. Tai silleen, ettei ne ärsytä mua niinkuin muut asukkaat.
Varsinkin Annika, Mikael ja Ben on niin yöks.
Veera ihme lässyttäjä, ja Salar kuvottava. Stefania ei jaksa kun se aina AMA AMA AMA!, Terhi jotenkin mauton kaikkien kaveri. Janica välillä ihan ok, mutta kännis itteensä täynnä.
Mitään perustetta noin rumalle väitteelle ei ole. Kun kilpailu on kovaa niin annika vain yrittää pudottaa uhkaajiaan. Ensin minna ja nyt janica. Loppupeleissä nähdään Annikan herttaisuuus
itse kertoi 24/7:ssa, että äidin kavereilla on niin paljon rahaa, että ne äänestävät häntä niin paljon, ettei hän putoa.
Amanda Harkimo puolestaan sanoi "mä en ole koskaa" -leikissä, että hän on "ottanut sukulaissedältä suihin". Ja opettanut serkuilleen suihinottoa makkaran kanssa jo alle kouluikäisenä. Ja pitäneensä päiväkirjaa seksikokemuksistaan ekaluokasta lähtien. Aika outoa.
Hänellä on muuten vain yksi setä, Harry Harkimo.
kadehtii nyt janicaa taivaassa niin ettei mitään rajaa!
Hassua väittää että toinen "nauttii toisten kärsimyksestä", voin vaan kuvitella millainen annika olisi jos olisi itse taivaan puolella. Tähän mennessä ei ole osoittanut myötätuntoa ketään kohtaan ellei itseään lasketa.
Miten se ensin naurahtaa, sitten tulee sellainen tekonauruhörötys ja sitten heittää päätään taaksepäin.
Ja Annika on todella kateellinen ja itsekäs, haukkuu muita tosi rumasti esim. Minnaa niistä tupakoista ja nyt Janicaa.
Miksi Minnan olisi pitänyt antaa Annikalle tupakkaa, Anníka ei muuten yrittänytkään olla mitenkään Minnan kaveri, mutta tupakat olisi pitänyt antaa Annikalle. Tuskin olisi Annika itse jakanut tupakoitaan Minnan kanssa.
Ja ärsyttävän omistava ihminen Miksua kohtaan, Miksustakin on tullut ilkeä ja koppava Salarin, Benin ja muiden tyhjäpäiden suosiossa.
Omat suosikkini: Sebastian ja Tanja
Siksi puhuu roiseja. Kaikki jutut eivät ole sitä miltä ne näyttävät. Kun amanda tulee ulos talosta hän ryhtyy kiistämään juttuja
Nauru on naurua. Ei se ole niin tärkeä juttu. Tanja tippuu ennen annikaa sorry
Mutta oikeasti. Ärsyttävä tyyppi - onhan se, siis todella. Mutta mitä katsottavaa on ohjelmassa, jos jengi vaan keittelis perunoita ja nukkuisi. Ei sellaista kukaan katso. Draamaa katsotaan sen takia kun siinä on draamaa. Komediaa katsotaan sen takia kun siinä on komediaa. Kauhua kauhun takia ja niin edespäin. On varmaan niitäkin tyyppejä kun joskus katseli television testikuvalähetystä, mutta itse en sitä tajua. BB:ssä on seurattavaa juuri siksi koska siellä tapahtuu jotain, jengi hajoilee, juonittelee, avautuu ja niinedespäin. Justiinsa ne ärsyttävät tyypit tekevät käytännössä siitä ohjelmasta mielenkiintoisen. Ei se mikään mukaavuuskilpailu ole. Mitä ihmeen viihdearvoa siinä sitten on, että jengi äänestää kaikki vähemmän mukavat sieltä pois? Ärsyttäviähän nuo ovat, ei siitä mihinkään pääse, mutta haluaisitteko oikesti katsoa beebeetä, missä kaksitoista Minnaa seisoo paikallaan eikä puhu mitään? Onko se sitten hyvää showta?
Onpas se resuisen ja miehekkään tyylinen venäläiseksi, jotka ovat usein huoliteltuja. Köyhiä tosin myös.