ei se karppaus ole mitään ydinfysiikkaa
totta kai ihminen, joka on syönyt leipää, karkkia ja sipsejä yms laihtuu, kun ne jättää pois ruokavaliosta
käsittämätön suomalainen tapa syödä ruoankin kanssa leipää, minkä päällä saattaa olla levitteen lisäksi vielä juustoa ja kinkkua ja makkaraakin
Kommentit (7)
saada jotain muutakin tietää ko toisten pudonneita kiloja, niin kannattas kysyä sieltä missä on enemmän ihmisiä vastaamassa. Siis asiaan perehtyneitä. Muuten minulle passaa nää karppikeskustelut :)
Ei siis aiheessa vikaa, vaan siinä että ketjun aloittaja ottaa kaiken tiedon täältä. Ja se tieto on sitte mitä sattuu...
kysyä alkupainoa. Jos painaa yli 90 kiloa, niin tokihan ne kilot karisevat nopeammin kuin 60 kilosella jokaisella laihdutustyylillä.
Kaikki karpit eivät laihduta. Suuri osa syö hiilihydraattitietoisesti vain pysyäkseen hyväkuntoisena ja terveenä. Mä olen ollut jo kohta pari vuotta ylläpidolla, painoa lähti 11 kg ja nyt olen tyytyväinen.
urheilla. eikä ne hiilihydraatit mitään myrkkyä ole, niitäkin syömällä voi elää ihan kelvon elämän.
eikä sitä ilman niitä edes jaksa urheilla.
laiskan vaihtoehto, karppaus
urheilla. eikä ne hiilihydraatit mitään myrkkyä ole, niitäkin syömällä voi elää ihan kelvon elämän. eikä sitä ilman niitä edes jaksa urheilla. laiskan vaihtoehto, karppaus
En ole koskaan kuullut kenestäkään joka ei söisi hiilihydraatteja. Ainoastaan huonot, ns nopeat hiilarit pois. Näitähän ovat mm makaroni, riisi, peruna ja vehnä- ja ruisleipä.
Kyllä tavallinen ihminen pystyy harrastamaan raskastakin liikuntaa vaikka alle 100 g hillareilla. Karppaus, tietoisen vaihtoehto.
http://karppaus.info/forum/
en ymmärrä miksi pitää täällä niin kovasti keskustella ko vastaajat ovat milloin mitäkin. Miksi ei mennä foorumille, jossa on enemmän asiaan perehtyneitä...
vähän sama ko koirapalstalla kysyis lastentaudeista. Mutta kai sitäkin tapahtuu...